Edjuh’s Simonini Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s Simonini Ciao

This topic contains 217 reacties, has 56 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 14 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 218)
  • Gebruiker
  • #262153

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Haha, maak je niet druk, tank was maar een probeersel, ik denk dat ik het wel eens op een andere ciao bouw.

    Brommer kan ik niet buiten laten, dus hij moet elke keer naar 1 hoog ja:ehh Trap af is vrij makkelijk, omhoog is ronduit klote en gevaarlijk ook.

    Er zit een bh9s in, ik probeer later een andere.

    Mini ben ik nog niet zo mee opgeschoten, weinig tijd ivm school/werk en ongeveer 100 andere brommers die allemaal aandacht willen:D

    Ik moet een mooi zitje fabriceren, plamuren, schuren en spuiten. Dan een opmaat uitlaat (laten) maken en dan zou hij wel ongeveer klaar zijn.

    Edit: Ik vind dit toch wel een zalige foto:

    =)

    #262154

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Heb je nog tijd voor vrouwen????Je hebt zo’n druk leven zoals ik precies.Ik word hier soms letterlijk aan me’n oren getrokken door vrouw & dochter.

    #262155

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Die bravo tank staat hem echt super!!!

    Die malossi vertanding kan ook een productiefout zijn, ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Probeer JMPB erover te vragen.

    Ik zou het supervet vinden als je dit gaat combineren met een vario 😀 Dan moet je zeker hele lichte rollen gebruiken, 5 gram of nog minder, maar dan trekt hij wel onder je kont vandaan… Ik verheug me al op een filmpje als hij af is 😀

    #262156

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Das pijnlijk barry, vrouwen zijn niet mijn sterkste kant:con

    Dus aan mn oren wordt niet getrokken, maareh…..;):no

    Wel weer meer tijd om liefde in de broms te steken dus haha.

    #262157

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Als mijn brommertje af is lijkt het me wel leuk om een keer naar je toe te komen dan kunnen we samen wat knutselen aan je brommertjes (op een zondag uiteraard), en dan kan ik het simonini blok ook eens in levende lijve aanschouwen 😀

    #262158

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Hij is kewl maar die tank moet pleite dat is niks , je blijft wat met bravos hebben of niet edjuh :pest

    Heeft je cdi trouwens wel goede massa ? dus echt ff een kabel naar het blok trekken omdat je ciao ook gecoat is.

    Blijft trouwens een verdomt geil blokje =)

    #262159

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    En wat dacht je van 1 streepje van dat rode velglint op dat kabelgootje? Volgens mij is dat wel vet.

    #262160

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Die is op:) Bedankt voor de tip, en kom maar eens langs.

    @hans, goed dat je het zegt, daar heb ik nog niet aan gedacht.

    #262161

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Die tank staat hem echt super…. ik zou deze in dezelfde kleur als de velgen laten coaten!

    #262162

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    BRILJANT Echt te mooi deze brommer zo edo!!:d en vind die tank ook niet lelijk hoor

    toch zie ik een ciao liever met een orri vork.. deze int paars ook met dempers
    oei oei dat zal mooi zijn.. maa je kant t altijd doen.. ken je vorken verwissle als je wilt LOL

    Mike
    #262163

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Is waar Mike,maar de vork moet wel de power van de simonini aankunnen.Ik had toen al problemen op topsnelheid met de bravo.

    #262164

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Ik zit te overwegen een grillo vork te gebruiken……

    Het nadeel is (denk ik) dat ik dan ook grillo velgen moet gebruiken tenzij ik iets bedenk op het verschil in bevestiging.

    Dan heb ik geen mooie dempers, maar wel een vork die wat meer geweld aan kan:)

    Ik zat ook nog aan een vork van bijvoorbeeld een Rs50 te denken(schijfrem), maar dan heb je weer een verschil in velgen…..

    Bedankt voor de tips en complimenten.

    #262165

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Ik zou lekker een schijf op het achterwiel maken. Als je dan je voorrem inknijpt ga je over het stuur heen. Zoals thomas em heeft vind ik het erg mooi.

    #262166

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Wat een onzin:?

    Hoeveel motoren en scooters hebben alleen achter schijfrem? Juist, geen een(op een paar beunhazen na:D).

    Dat zegt al genoeg lijkt me.

    #262167

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    neem dan een nsr voorvork

    die heeft voor een 17″ 3spaker

    is niet heel erg hoog en je hebt gelijk mooie ‘clip-ons’

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 218)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.