Edjuh’s Simonini Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s Simonini Ciao

This topic contains 217 reacties, has 56 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 14 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 218)
  • Gebruiker
  • #273562

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    Erg mooi geworden Edjuh, wist niet dat paars en geel zo mooi bij elkaar pasten8)
    binnen kort als die goed loopt een filmpje?:D

    #273563

    .-{2F4OV}-.

    Lagge gedaan edjuh! Afstellen die hap!:lol

    Kben benieuwd naar n filmpje, waarop die loopt:thumb

    #273564

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Herr FlicK :
    Gáaaaf edjuh! mooie kleurencombo toch gewroden!!

    Jij geilt op zinkgeel:bier

    @jeroen, thx, iedereen kent de Lakers kleuren wel:

    Misschien een idee voor mensen die geen combo weten, even naar logo’s van allerlei bedrijven/clubs kijken.

    Hopelijk volgende week weer een update inclusief filmpje!

    Ik zit nu trouwens de dubben wat ik met de voorvork moet. De bedoeling was er een ori ciao vork in te stoppen met dempers, maar nu hij in elkaar staat vind ik de ebr toch wel vet staan. Alleen is het een gaar ding, als ik hem zou houden zou ik liever een nieuwe er in zetten, want hij zit nu nogal provisorisch in elkaar.

    ‘twijfel-twijfel’

    #273565

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Nice edjuh!

    Herfstvakantie kom ik langs ! had eerst niet zo heel veel vertrouwen in je combi maar ik vind em toch wel nice. Die snelgas er snel af en een echte tomaselli erop 😀

    Alles rustig aan fixen dan komt het vanzelf goed

    #273566

    crossfreak
    Bijdrager
    Berichten: 390

    ik denk dat die filter ook te groot is..ik had een stage 6 filter eerst en daar stikte hij heel erg in.
    ik heb nu een aangepaste dopler er op zitten met een sproeier 130 geloof ik.

    weer een tip ? 🙂

    #273567

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Te veel lucht? Hij is nog niet ingeolied, misschien dat hij anders minder doorlaat.

    #273568

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Fijntjes Ed, heel mooi geworden en succes met verdere ontwikkelingen.:thumb

    TICKLING BARN
    #273569

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Stationair sproeier vergroten Edjuh.Ik had ook dat probleem namelijk & na het vergroten ervan heb ik altijd zonder filter gereden.Ik heb 2 maatjes groter gestoken,dan die erin zat.

    #273580

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Vet, eindelijk weer eens wat info:D
    Vette kleurtjes, lekker opvallend, ben benieuwd hoe die gaat rijden met vario…
    Nog nooit een simonini met vario zien lopen, spannend;)

    Zou er overigens een nieuwe EBR in doen, vind dit er persoonlijk wel erg vet uitzien, en rijd vast een stuk beter(je kan remmen:D)!

    Als hij eens goed loopt kom ik eens langs met de t5, wil de power wel eens ziennnn!

    Owja en voor ik het vergeet, heb je eigenlijk een kentekent op de ciao?

    Succes!

    Ps. altans ik dacht dat je met vario wou rijden? Zie nou een koppeling dus begint te twijfelen:P

    #273581

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Ik heb mn koppeling laten coaten omdat ik dat vet vond staan, en het leek me geen slecht idee om vario met dit blok te combineren, maar de malossi vertanding heeft me teveel gezeur opgelevert dus die ligt nu stroef in zn huis niks te doen:boos Naaf helemaal gereviseerd en 100 keer ge-de-en-monteerd…….

    Dus ik heb gewoon koppeling, lijkt me super om die boost te voelen…:duivel

    Een ebr zou wel stabieler dan een ciao vork zijn, maar ik vind een ciao vork met dempers toch mooier staan. Ik zit nog te denken of ik een schijfrem er op laat maken, dat zou dan misschien met een citta vork gebeuren(beter dan ebr volgens mij). Maar die zouden dan ook weer gecoat moeten worden(en met de citta vork een stuk van mn balhoofd af), dus misschien is de ebr de beste oplossing voorlopig.

    Kenteken zit er op, dus ik kan ‘legaal’ rijden;)

    Zal nog wel even duren voor hij af is, maar ik ben al redelijk tevreden over het geheel/

    #273582

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    sproeiertjes al gehaald?, ik heb ze anders nog wel voor je liggen, maat 120,125,130, dit is de dikke dellie uitvoering,

    #262149

    Edjuh
    Topic starter
    Berichten: 6958

    Vandaag nog even sproeier 130 geprobeerd, maar hij deed niks. Vonk vond ik erg zwakjes, misschien is het de ontsteking of bougie. Ik had geen tijd om er mee bezig te gaan in verband met keuring van mn oldtimer bravo morgen dus moest hij weer de trap op en mijn slaapkamer in(wat een gesjouw pfff, ik hoop dat ik mn rug niet vernoik).

    Verder heb ik wat roze kabels aangelegd, luchtfilterbuis ingekort, stickers geplakt en een idee voor de bevestiging van het kenteken opgedaan (met chrome bagagedrager stangen). Er zit dus kenteken op, en ik ga hem later ook wel gebruiken zonder simo blok.

    MAAR, ik ben niet tevreden met de voorvork, het zit een beetje beun in elkaar en het voelt niet goed aan, dus ik ga kijken wat ik wil doen.

    Wat plaatjes:

    Dat vespa logo’tje op het zadel was een idee, misschien laat ik het er op naaien.

    Bravo tank er op gepast voor de gein, vind het nog best leuk staan:D, en is nooit weg met zo’n slurper:

    Buiten:

    En nog wat details(ouwe foto’s, filter niet ingekort etc.):

    De imageshack plaatjes kan je klikken voor vergroting, voor de mijnalbum grote versies:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=ZRZHQ8T8

    #262150

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Oehh, druk druk druk ding =)

    Wel erg mooi (ik vind hem mooier zonder bravotank en dat vreemd uitstekende stangetje :P)

    Voorvork vind ik wel mooi, moet alleen nog zo’n grote OCC koplamp op 😀

    Kun je je voeten trouwens een beetje kwijt met die zij-inlaat daar?

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #262151

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    1-het is een prachtige brommer.
    2-Haal die lelijke tank van die buis.
    3-Moet je echt telkens met je brommer trap op & af??
    4-Simo heeft een hete bougie nodig(mijn ondervinding,koude slaan te rap vet.)
    5-hoe zit het met de mini,is lichter trap op & af.

    maar ik ben echt jaloers op je mooie combinatie van kleuren,enz……..Ik moet echt eens tot in Amsterdam komen op een keer.

    #262152

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    fok wa vin ik da er vet uit zien he:P hoe die carberateur eruit steekt, nie normaal meer:P ziet er heel vet uit:thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 218)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.