Dr65 welke drukveer van polini

Home Forums Techniek Vario Dr65 welke drukveer van polini

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by janturbo 3 years, 3 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #805519

    janturbo
    Topic starter
    Berichten: 59

    mijnsetup:

    DR65, Sha13/13 op Polini luchtfilter ,gianeli Fire ,1/10,5 , aangepast cdi kickblok naar dr65.

    Ik heb bij jmpb een set drukveren gekocht, (zilver en blauw)

    welke zouden jullie plaatsen de zilveren of de blauwe en eventueel welke rollen en trekveertjes van Polini.

    is voor een crosser dus trekkracht is prioriteit tov snelheid.

    alvast bedank

    #805523

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Ik zal de zilveren van Polini monteren. Is deze echt weer zilver of meer donkermetaal achtig? Qua gewichten zal je rond de 5,5 gram uitkomen icm wel een racevario?

    Welke koppeling heb je? Dit naar gelang de soort trekveren. Je uitlaat is er een voor de hoge toeren en wanneer je trekkracht wilt zal je wellicht beter een ander pijpje kunnen monteren.

    #805550

    janturbo
    Topic starter
    Berichten: 59

    Beste Martino,

    zit met een standaard koppeling met LEO race kelk doet het redelijk goed.

    5,6 rollen had ik al op m’n dr50 met zelfde setup met grijze polini en groene veertjes op een andere brommer met simoni proline echter gewichten verhoogt naar 7gr om dat het niet leuk rijden was op een toer met de club wegens te hoog toerig.

    groot verschil in trekkracht met de dr65 die ik aan het inrijden ben tov de dr50
    0D6D3084-A1CC-42B2-BBAA-011987E2FD4C

    #805551

    janturbo
    Topic starter
    Berichten: 59

    Ter info :Druk veer is metaal achtig.
    heb er al meerdere gekocht bij jmpb en soms zie ik in een set een ander kleur zilver en blauwe trek veer , zijn deze dan origineel?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.