De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

This topic contains 37 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by Jelle 7 years, 7 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
  • #529471

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Goeden avond allemaal.

    Het weer is helaas niet beter geworden, dit doet mij dan ook besluiten om de tour van morgen af te gelasten…

    Zie ook:

    Ik denk dat jullie het allemaal wel met mij eens zijn dat dit geen weer is voor spaakwielen en nette oude dames.

    Ik ga de tour voor dit jaar ook niet meer verplaatsen, dat wordt te kort dag en een oldie tour hoort gewoon in de zomer verreden te worden vind ik.

    Wel vind ik dat er in 2017 100% zeker weten weer een oldtimertour moet zijn, dus ik hoop dat Jelle de Noord-Hollandsche weer organiseert. Ook Bas23 heeft plannen om een oldtimertour te organiseren weet ik.

    2 oldtimertourtjes in een seizoen vind ik wel genoeg, dus voorlopig is het plan om deze tour volgend jaar niet te organiseren.

    Als er volgend jaar in Mei nog niets bekend is over 1 van deze tourtjes (Die van Bas of Jelle dus) zal ik tegen die tijd een nieuw topic openen om alsnog de route te rijden die ik voor morgen gepland had.

    Ik hoop op jullie begrip, vind het zelf erg jammer.

    #529825

    ! Joor !

    🙁

    #529826

    joschi0815
    Bijdrager
    Berichten: 83

    🙁 En zeker is het morgen net zo mooi als vandaag …… waren de berichten ook slecht….:?

    #529827

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Dit zou mijn eerste toertje worden, mijn dame,s rijden alle twee niet zo als het zou moeten.
    En zijn eerlijk gezegd, in de staat van 2 ruim de overgang gepasseerde prostituee,s
    en moeten nodig een bezoek aan de dokter.

    Het weer is niet zo best inderdaad. Terwijl ik dit schrijf klettert hier de regen tegen de ramen.
    Dus wilk1985 ik begrijp dat je het afgelast hebt.
    Jammer van het werk dat je er aan gehad hebt.
    en ik weet dat je je er op verheugt had.

    Voor mij eerlijk gezegd wel een beetje een opluchting, want ik moet om 19:00 naar Amsterdam en avond,s laat terug
    en dat was wel wat veel geworden bij elkaar.

    #529830

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 701

    Ik denk dat het zonde was geweest als er mensen 3 uur voor niks moesten reizen om daar te komen.
    En dan weer terug moesten vanwege de regen…. Goede keuze Jos, en volgende keer beter!

    #529831

    miniciao1968
    Donateur
    Berichten: 575

    Ondanks dat ik me niet opgegeven had, wist ik wel dat de tour vandaag verreden ging worden en ik vroeg me gisteren avond al af…
    Oh jee.. arme Jos, zo lang van te voren gepland en dan net de zondag voor de eerste hete dagen, wordt voorspeld dat het met bakken uit de lucht gaat komen.
    Soms zit het mee, soms zit het tegen…
    Ik bewaar nog steeds beste herinneringen aan het ritje naar Scheveningen en Delft de vorige….
    Gaat weer een keer goed komen Jos! :thumb

    #529835

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Bedankt voor de opbeurende woorden allemaal :thumb

    Het heeft vanmiddag flink geregend hier dus ik heb hem in ieder geval niet voor niets afgezegd. De route ligt er sowieso dus die gaan we zeker nog een keer rijden.

    Eens kijken wat het oldtimerseizoen 2017 brengt, zoals gezegd ga ik ervan uit dat Jelle of Bas een tourtje organiseren, mocht dat niet doorgaan om wat voor reden dan ook rijden we het tourtje dat ik vandaag had gepland gewoon in 2017 🙂

    Ciao

    #529836

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik ga zeker minimaal 1 oldtimertoer organiseren en onder het mom van beter te vroeg dan te laat:
    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37358

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.