Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic
This topic contains 247 reacties, has 46 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 16 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
7 februari 2007 om 23:13 #509887
Hier alvast een voorproefje
dit is een 90CC simonini alu en ik heb een polini alu 110cc die ik voor 212 euro heb besteld op mopshop 🙂
is maarliefst 55MM 😛 =)
7 februari 2007 om 23:13 #509888Lol thomas je schakelt nog minder dan mij 🙂
Enige schakel ervaring die ik heb was op VINCENT zijn MB 🙂 dik lomp maarja nu weet ik hoe ik met de auto moet schakelen gaat denk ik nu stuk beter als ik het nog een keer zou moge probere 😀 maarja nie op een 25 pk DING !
7 februari 2007 om 23:23 #509889mwa kenny 25 pk lijkt mij sterk dat filmpje van die dt was wel een “am” blok he dus daar zijn iets dikkere cilinders voor te krijgen die van jou zal denk ik zo rond de 15 pk gaan krijgen… maar dat is nog steeds meer dan genoeg
7 februari 2007 om 23:59 #509890volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛
8 februari 2007 om 00:31 #509891
.-{2F4OV}-.Wow man:D
Egt een supervet filmpje man!
Snelle brommer… Dus dies van jou loopt nog harder Kennyvespa?:o
Ga zo door
8 februari 2007 om 01:26 #509892KennyVespa :
volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛Ken je die kerel ?
Wat vind hij van de deps cilinder dan zit daar veel potentie in qua de vlinder verbreden? en de uitlaatspijl kleiner te maken?
8 februari 2007 om 06:12 #509893heb het filmpje bekeken,deze cilinder is dezelfde dan Sprocatti eerder gebruikte.
8 februari 2007 om 10:25 #509896Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…8 februari 2007 om 11:10 #509897Groningen top locatie,
wij zijn zeker van de party!
wel ff doorgeven welke datum’s he!
werk in de horeca( ben geen barman) en moet vroeg tijdig vrij vragendank u
8 februari 2007 om 12:02 #509898Dit jaar word nog leuker als vorig jaar 😀 word denk ik heel druk…:)
Hoe meer lui , hoe gezelliger :bier8 februari 2007 om 14:14 #509899
RebelNet even met de NS gebeld en het is niet mogelijk een brommer mee te nemen zei die jongen tegen me.
Had ut nog eens na gevraagd etc. omdat ik vroeg zonder blok en benzine dan?maar mag dus niet 🙁
Dat word ff naar limburg rijden hans 😛
8 februari 2007 om 14:17 #509900Owe fuck gewoon ff zonder brom gaan:p.
8 februari 2007 om 14:39 #509901Fredzzz :
Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…Dan zouden ze hem 1.5mm opgeboord moeten hebben, dus 0.75mm van de wand af… Best veel, maar moet mogenlijk zijn. En dan zouden ze hem ook opnieuw genicaliseerd moeten hebben, lijkt mij niet logish om te doen 😕
Gewoon je trappers weer onder je Brommer monteren, en blijven beweren dat je het als fiets gebruikt 😀
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno8 februari 2007 om 15:28 #509902@hansieb,: jup ken die kerel jah, ik zal eens een mail sturen met fotos van de deps erin en kijken of hij erwat mee kan, hat ik nog niet eerder aan gedacht :P, haha beetje stom maarjah
@2f4OV: Het moet indd sneller gaan maarjah jullie zien het wel op de meeting ;), het is 110cc dus lijkt wel iets sneller jah, vooral met me 28mm vlakschuif
8 februari 2007 om 15:40 #509903Filmpje komt uit La France zo te zien;) Ze rijden voor de supermarkt de Geant 😉
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.