De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

This topic contains 247 reacties, has 46 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 16 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
  • #509887

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    Hier alvast een voorproefje

    DT

    dit is een 90CC simonini alu en ik heb een polini alu 110cc die ik voor 212 euro heb besteld op mopshop 🙂

    is maarliefst 55MM 😛 =)

    #509888

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Lol thomas je schakelt nog minder dan mij 🙂

    Enige schakel ervaring die ik heb was op VINCENT zijn MB 🙂 dik lomp maarja nu weet ik hoe ik met de auto moet schakelen gaat denk ik nu stuk beter als ik het nog een keer zou moge probere 😀 maarja nie op een 25 pk DING !

    #509889

    cittadriver
    Donateur
    Berichten: 378

    mwa kenny 25 pk lijkt mij sterk dat filmpje van die dt was wel een “am” blok he dus daar zijn iets dikkere cilinders voor te krijgen die van jou zal denk ik zo rond de 15 pk gaan krijgen… maar dat is nog steeds meer dan genoeg

    #509890

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛

    #509891

    .-{2F4OV}-.

    Wow man:D

    Egt een supervet filmpje man!

    Snelle brommer… Dus dies van jou loopt nog harder Kennyvespa?:o

    Ga zo door :thumb

    #509892

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    KennyVespa :
    volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛

    Ken je die kerel ?

    Wat vind hij van de deps cilinder dan zit daar veel potentie in qua de vlinder verbreden? en de uitlaatspijl kleiner te maken?

    #509893

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    heb het filmpje bekeken,deze cilinder is dezelfde dan Sprocatti eerder gebruikte.

    #509896

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
    De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…

    #509897

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    Groningen top locatie,

    wij zijn zeker van de party!
    wel ff doorgeven welke datum’s he!
    werk in de horeca( ben geen barman) en moet vroeg tijdig vrij vragen

    dank u

    #509898

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Dit jaar word nog leuker als vorig jaar 😀 word denk ik heel druk…:)
    Hoe meer lui , hoe gezelliger :bier

    #509899

    Rebel

    Net even met de NS gebeld en het is niet mogelijk een brommer mee te nemen zei die jongen tegen me.
    Had ut nog eens na gevraagd etc. omdat ik vroeg zonder blok en benzine dan?

    maar mag dus niet 🙁

    Dat word ff naar limburg rijden hans 😛

    #509900

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    Owe fuck gewoon ff zonder brom gaan:p.

    #509901

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Fredzzz :
    Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
    De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…

    Dan zouden ze hem 1.5mm opgeboord moeten hebben, dus 0.75mm van de wand af… Best veel, maar moet mogenlijk zijn. En dan zouden ze hem ook opnieuw genicaliseerd moeten hebben, lijkt mij niet logish om te doen 😕

    Gewoon je trappers weer onder je Brommer monteren, en blijven beweren dat je het als fiets gebruikt 😀

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #509902

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    @hansieb,: jup ken die kerel jah, ik zal eens een mail sturen met fotos van de deps erin en kijken of hij erwat mee kan, hat ik nog niet eerder aan gedacht :P, haha beetje stom maarjah

    @2f4OV: Het moet indd sneller gaan maarjah jullie zien het wel op de meeting ;), het is 110cc dus lijkt wel iets sneller jah, vooral met me 28mm vlakschuif

    #509903

    bobbie88
    Bijdrager
    Berichten: 472

    Filmpje komt uit La France zo te zien;) Ze rijden voor de supermarkt de Geant 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 248)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.