De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

This topic contains 335 reacties, has 38 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 17 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
  • #508775

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Maarja was wel dikke lol of nait dan hanzie , 4 u in je nest en om half 9 eruit voor een groot belgisch omelet πŸ˜€ bedankt barry was echt tof πŸ˜€

    #508776

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Er waren toch meerdere fimpjes gemaakt? Ik hoop dat de rest van de foto’s en evt. filmpjes ook even online worden gegooid!! Volgende keer maar een goede camera mee voor filmen, film zegt toch meer als foto.

    Over sprintje: In theorie moet Flick mij er echt uit kunnen trekken, ik denk dat hij eens een tijd ECHT moet gaan testen en afstellen.

    Flick heeft een speedcarter met dus 4 spoelkanalen, 1:9 vertanding, 13/13 met 72 sproeier, 42 Polini alu.
    Ik heb een standaard carter zonder extra spoelers, een veel kleinere inlaat, 1:7 vertanding, 13/13 met 75 sproeier, 42 Polini alu.
    We hebben allebij een gefreesde krukas.
    Daarintegen heb ik dan weer een grotere uitlaatpoort.

    Vario setup Tonni: Malossi met 6 grams rollen, verlichte segmenten, zilveren trekveren, gele drukveer, 100mm schijven.
    Vario setup Flick: Polini met 6 grams rollen, verlichte segmenten, zilveren trekveren, gele drukveer, 100mm schijven.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #508778

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Ja met alrik zijn camera die komen er denk ik ook nog wel aan..

    #508779

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Het was idd vreemd tonni, bij de 30 ging die van jou er als een speer vandoor.

    Die gele van jou reed gewoon echt anders dan die van thomas, bij jou was het eerste paar 1000 toeren niks (althans minder ) en opeens uit het niets dikke power. Bij thomas is onderin al best veel en gaat gewoon door.

    Misschien ligt het wel aan de uitlaatpoort van je 42 alu en zwaardere vertanding, beide trekken gewoon even snel op. Wat ook zo is dat die proma gun wat minder doorknalt dan de proma circuit althans dat gevoel heb ik.

    Naja ik heb nog een paar foto’s en alrik heeft de camera nog vol staan daar heb ik de sprints mee gefilmd.

    Mijn citta met too bad

    1 vd 2 omeletjes haha ik zit nog vol

    Bon apetit

    #508781

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    ziezo,een half-uurtje geleden zijn we aangekomen in Hombeek.Nu ben ik moe,maar voldaan.Ik voel me na deze meeting echt 10 jaar jonger.Komt door het contact met al die toffe jongeren in het Groningse denk ik.
    In het totaal heb ik 862 KM gereden op 2 dagen.
    Gisteren hebben ze me nog geflitst aan ongeveer 90 km/h.En daarstraks op de Belgische High-way ook nog eens,maar gelukkig was dit mijn camera.Ik kon niet harder wegens druk verkeer.Een verslag komt nog,maar nu ga ik naar een top restaurantje,met de babysitters van onze lieve & kleine ChloΓ«.Sandra heeft haar toch gemist hoor.

    #508784

    R.oel !

    haha barry jij leert t ook nooit he, met die snelheid altijd :D:D :no

    #508786

    .-{2F4OV}-.

    Toffe filmpjes man:D:D

    En zeer leuke foto’s…

    Is er geen filmpje van barry die op zn mini-vespa rijdt?

    :thumb

    #508797

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    .-{2F4OV}-. :
    Toffe filmpjes man:D:D

    En zeer leuke foto’s…

    Is er geen filmpje van barry die op zn mini-vespa rijdt?

    :thumb

    Nee die hebben we jammergenoeg niet gemaakt.

    #508807

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    nog een leuke filmpje van moi @ barry zen vette bak.
    let niet op dat lieve lachje van mij πŸ˜›

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #508809

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    hehehe πŸ˜€ prachtig πŸ™‚ omfg πŸ™‚

    naja was zeker geslaagde meeting (voor de tiende keer dat ik het zeg :))

    Nog bedankt voor de leuke prijs barry πŸ˜€

    #508810

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Dus hier het beloofde Belgische verslagje:
    Zaterdagochtend om 6h00′ opgestaan & nog even een paar stukken in de Xsara geladen.7h00′ volle gaaaaas-ambriaaaaaas richting Holland vertrokken,waar we om 10h00′ & 366 km aankwamen in de tarmontlulstraat nr.kweetniehoeveel aankwamen.We werden er werkelijk met open armen ontvangen.
    Wat een toffe ouders heeft die Thomas zeg.Ook zijn broer is een toffe kerel.
    Na wat gepraat,het sleutelen!Effe mijn proma gun chappement onder zijne brommer gevezen & thomas very happy.
    Dan waren we verplicht van er te eten,waar ik nog geen spijt van heb.Het volgende half-uur heb ik 2x moeten kaka doen:'(.
    Dan zijn we naar een winkel gereden,om de sprocatti ontsteking laten na te kijken,waar ze DIRECT aan begonnen.
    Ongelooflijk,maar hij vonkte dus echt!!!!!Ik werd toen werkelijk groen & blauw van kolerie!!!Hier zit ik mee te knoeien & hier vonkt hij van de eerste sec.
    Slecht contact ergens dus.
    De mensen in de winkel keken echt hun ogen uit op het blok & de uitlaat.
    Dan maar naar de meeting dus.
    Effe rondje met de mini-ciao,waar dus echt iedereen naar keek & dus niemand filmde.
    Effe gas & daaaaaagggggg achterband.Ventiel afgebroken.Ikke efkens kwaad,dat ik geen streep meer kon trekken,maarja,dit is verwachte weg,dus eigen schuld.
    Voor de rest was de Sprocatti iedereens lieveling,zoveel bekijks het motortje had & ik altijd maar dezelfde uitleg geven,wat tof was.
    Voor de rest waren er eens gans pak toffe gasten.Vooral met Tonni heb ik veel gepraat.Deze heeft ook véél kennis van motoren.Zo leren we van elkaar nog eens wat.
    Deze heeft dus mijn ontworpen t-shirt gewonnen met de drag.
    Ik vond Fredzzzzzzzzzz zijn machien de mooiste,dus heeft hij een doodskop gekregen voor op zijn benzinekraan te zetten.
    Zo,dan maar eens op flick zijn huisje af,waar ik weeral veel moest eten & ………..
    s’Avonds naar den Alrik in zijn lawaairig appartement.Deze had ook nog enkele vragen voor zijne ciao & heb effe iets bedacht,wat hij”fett”vond.
    Ook kwam Tonni onverwachts,met zijne boezemvriend nog langs,waarna we Groningen onveilig gaan maken zijn.
    Na enkele groooooote pinten & een hoop gebabbel zijn we huiswaarts richting Hanske Bos gereden,met wouz als navigator & dan hebben ze me nog geflitst tegen 90.Spijtig,maarja.
    Bij Hansken nog ne grote achterover gekiept & gaan slapen.Was ongeveer 4h00′
    Om 7h30′ was de beer al wakker & na de rest uit hunne beddenbak gehaald te hebben,heb ik mijn boerenomeletje gebakken met alles vers uit mijne tuin & daar hebben ze geen spijt van gehad.
    Ben toen naar Thomas gevlamd & de ZETA onder zijne brommer gemonteerd.
    Startte na de 2de kick & het blok klonk wel iets anders dan gisteren.Ik heb dan nog even aan schroefjes gedraaid,zodat de relanti extreem zakte.
    Dan zijn we vertrokken naar Hoorn,waar een famillielid woont & dan naar BelgiΓ«.

    Besluit:
    We hebben er ons echt geamuseerd.Ik voel me 10jaar jonger.
    Thanks aan de ouders van Thomas voor de reuze ontvangst & het lekkere eten.
    Thanks aan Hansieb voor de slaapmogelijkheid.
    Dank aan iedereen,dat ik er mocht bijzijn.
    Aan de mensen die er niet bijwaren,jullie hebben echt iets gemist!!!!!

    Nog een aanwinst die ik van Tonni heb,een Simonini uitlaat.En te hopen dat Tonni langskomt,als hij op de VW mania in Mechelen is.Ik kijk er echt naar uit.

    Greetings

    Barry & Sandra

    #508811

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Haha barry weet zeker wat volle gaaas is πŸ˜€ maarja wel jammer van de flitsers..
    Het verhaal is top :thumb

    #508813

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    pracht verhaal πŸ™‚

    leuk dat het zo leuk was πŸ˜›

    #508820

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Haha geweldig barry, ik ben erg blij dat je er was en ik mijn zeta heb en ook weer wat ervaring rijker ben.

    THX BARRY πŸ˜€ voor :

    – Zeta
    – Kickstart spullen
    – Proma gun van stfu
    – Olie

    En nu maar een beetje uitrusten, heb zostraks een middagdutje gedaan omdat ik gewoon te weinig slaap had gehad.

    Zal ook even een verslag typen:

    10:00h krantjesgelopen en wouzie-lwb in de stad opgehaald.Daarna even nog wat geshopt voor het ontbijt en een kratje bier natuurlijk voor de nodige vloeibare broodjes.
    13:30 naar de meeting plek, was helemaal niemand ik zag nog iemand op de fiets dat was FRITS btw ha die zag me rijden naja stonden we daar was er dus helemaal niemand.
    14:20 meute kwam eraan kwamen steeds meer mensen beetje rijden enzo barry met zijn dikke xsara enzo.
    17:00 de meeting was over de die-hards waren er nog ik op me mooie citta πŸ™‚ naar huis nog keer uitgevallen, dacht een dikke warmloper met de 42 alu maar gelukkig is die nog helemaal netjes ben ik blij om, de zuiger is volgens mij verrot ( gaat veel te stroef in de cilinder daarom ook maar 35-40km/h )
    21:00 naar AA-t toe even de hele korreweg bang gemaakt met zijn dikke boxen, hele huis trilde als een gek hahaah
    23:30 stad toe gelopen, was carribean night dus veel KLABBAKKES ofzo zoals barry dat zegt haha, het was al druk maarja daarna maar de 3 gezusters in gegaan.
    2:30 weer terug naar de auto’s en fietsen gelopen, Tonni zou nog naar de kebab gaan maar volgens mij zat hij in een hele andere kebab dan waar ik zat.
    3:00 thuis gearriveerd daarna nog maar even wat extra bier gedronken en nog wat gepraat enzo barry ging slapen en wouz en ik hadden nog wat langer door gepraat.
    4:30 naar bed, nog wat vage geluiden van wouzie’s kant van de muur gehoord maarja viel al spoedig in slaap.

    EN JAH HOOR 8:30 om zondag morgen ALLEEEEE hanse wakker worden wat is die password van uwe laptop! ik wist niet wat me overkwam.

    Naja daarna nog even het ontbijt gehad was lekker en voor mij zelfs iets teveel πŸ™‚ daarna naar thomas geweest de proma gun van barry nog opgehaald en nog de groeten gewenst en zo rond 15:00 was ik thuis en viel ik als een blok in slaap op de bank en werd zo rond 18:00 wakker en toen ontwaakte de hans.

    #508824

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    barry :Nog een aanwinst die ik van Tonni heb,een Simonini uitlaat.En te hopen dat Tonni langskomt,als hij op de VW mania in Mechelen is.Ik kijk er echt naar uit.

    Greetings

    Barry & Sandra

    Vw mania??? Daar ga ik ook heen(mits de auto er is, maar denk ik wel:)! Kan ik je dan mooi die brug geven!!

    Leuk verhaal bar!:D

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 336)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.