Cruiser ciao

Home Forums Perso’s Projecten Cruiser ciao

This topic contains 108 reacties, has 41 deelnemers, and was last updated by yttrium 7 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
  • #491014

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Dichte achterwiel is echt vet!
    Goed bezig:thumb

    #491015

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik vond juist het gegoten 4 spaaks wielen veel mooier staan. Smaken verschillen.;)

    #491016

    TJOEP
    Donateur
    Berichten: 259

    Uniek, misschien nog een ouder zadel nemen?

    Heb je die tellerbehuizing zelf gemaakt? In wat voor cilindervormig iets heb je die teller geplaatst dan?

    #491017

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    Die tellerbehuizing is gewoon een pijp die ik bovenaan wat smaller heb gemaakt met een pijpensnijder zodat hij goed past.

    Het zadel word opnieuw bekleed met zwarte krokodil of slangen leer, waarschijnlijk dat ik hem vrijdag weg breng.

    #491261

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    vandaag bericht gehad van de bekleder dat het zadel 180 eurogaat kosten!!!! net wat te veel.:boos

    Dus als iemand een adresje heeft laat het even weten.

    #491262

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Het is geen adresje, maar zal je zoiets als deze Si willen op jou brommer?
    http://www.ciaocrossclub.it/?sez=elaborazioni/dettaglio&id=5932

    Wel zeer unieke brommer dit, maar wanneer je de prijs die je hierboven betaald ervoor. Had ik eenzelfde afweging gemaakt.

    #491264

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    Ik wil wel wat subtielers. Het normale ciao zadel met zwart krokodillenleer. Dus wat minder flashy.

    #491265

    DaanCiao
    Donateur
    Berichten: 320

    Linkje
    Hier heb ik het zadel van mijn pk laten bekleden en dat hebben ze heel netjes gedaan!

    Gr. Daan

    #491403

    RaymonBlaauw
    Bijdrager
    Berichten: 139

    je hebt ook nog van die oude vespa ciao kappen die zijn wat hoekkiger ofzo lijkt vast een stuk beter op je ciao

    en trouwens als het een cruiser is waarom zet je er geen groote stuur op? ( bijvoorbeeld chromen citta stuur )

    #491472

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    Omdat die sturen geen gezicht zijn. Die oude kappen hebben ook geen vario bolling

    #460323

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    ZO, kuch kuch wat een stof.

    Sinds een tijdje hebben er weer wat updates plaatsgevonden.

    Als eerste waar ik heel blij mee ben is dat mijn 14 spakers klaar zijn en er op zitten. het dichte achterwiel was te zwaar en reed niet lekker.

    Verder heb ik er een spiegeltje opgezet omdat het niet erg makkelijk achterom kijken was over je schouder.

    Ook heb een gele koplamp gevonden voor de oldschool look.

    Wat plaatjes bij het praatje,


    Close up van de wielen zodat je de metallic een beetje kan zien, in de zopn is het veel mooier,


    Nieuwe ventieldopjes


    En het spiegeltje

    #460338

    lars-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 313

    mooie ciao zeg:thumb

    die 14 spakers staan erg goed..

    #486362

    yttrium
    Topic starter
    Berichten: 150

    Ik heb een probleem. Toen mijn brommer klaar was kwam ik er achter dat het oog voor een standaard er af was geslepen. Nou heb ik dus al die tijd geen standaard. Het oog terug lassen is geen optie omdat ik dan de lak kan verprutsen. Heeft iemand misschien een idee?.

    #486261

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    Mooie ciao man:thumb Ik denk dat bandjes zonder whitewalls mooier had gestaan icm de lichte lak van de velgen en het chroom, maar ziet er verder top uit. Ik zou gewoon een zij standaard monteren 😉

    #486262

    arvid13690
    Bijdrager
    Berichten: 846

    draadeind door het trapasgat.
    Dar de stander op.
    En dan goed vast draaien.
    Mooie ciao.

    Tis altied moar eem!
15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.