Citta project

Home Forums Perso’s Projecten Citta project

This topic contains 6 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Jens Van Garsel 4 years, 7 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #789249

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Hoi,
    Ben met een project bezig een gilera citta dizzy. Heb hem eerst lopend gemaakt! Carburateur gereinigd, nieuwe bougie enzovoort. De setup is: orignele cilinder en kop, 13/13 dellorto carburateur, origineel luchtfilter volgens mij zitten er wel 2 gaten in, en een leo krul uitlaatje eronder. Maar heb nou 45 kilometer met een tank gereden en er zat 3 liter in dus 1 op 15. Zo’n brommerke moet toch eigenlijk zuiniger kunnen lopen! Wat moet ik er aan doen om hem zuiniger te laten lopen.
    Groeten,

    Jens20190808_162843

    #789250

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Leuke citta, een vriend heeft er vroeger net zo een gehad maar dan roestiger. Misschien leuk om hem op te bouwen in jaren 90 stijl met wielplaten, cross kapjes, hoge veren en het stuurtje naar voren?

    #789252

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Nee laat m gewoon lekker origineel

    #789254

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik zou hem inderdaad lekker origineel houden. Gaaf ding! En betreft het veel zuipen. Welke sproeier zit er in? Dat is belangrijker dan een 13/13.

    Lekt hij geen benzine ergens?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #789256

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Nee hij lekt geen benzine, ik weet zo gauw niet welke sproeier er in zit. Dat kijk ik een keer als er viezigheid in de carburateur zit.

    #789257

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Maar zou het nog ergens anders aan kunnen liggen als de sproeier?

    #789259

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Ik heb m net even warm gereden en de bougie kleurt netjes koffie bruin die aan de sproeier kan het niet liggen. Hoi trekt ook nergens valse lucht dus waar kan het dan aan liggen?😅

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.