ciao mix opshowe

Home Forums Techniek Framedelen ciao mix opshowe

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by ThieskeCiao 15 years, 6 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker

Tremgy
    Topic starter

eej ebben jullie nog goeie tips om mijn ciao mix op te voere:???
    is er misgien ook een ander achterlampe kapje voor de mix??

graag maile naar Lodewijkkrol@hotmail.com

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

hmm 65-70 is eigenlijk al bijna onmogelijk met een 50cc.. dus dat is al de hoogste snelheid die je kunt halen.

zet een 13/13 carb erop en je zult beter optrekken en misschien nog wat snelheid, maar hoger dan dat :S hmm

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Tremgy
    Topic starter

Herr FlicK :
    hmm 65-70 is eigenlijk al bijna onmogelijk met een 50cc.. dus dat is al de hoogste snelheid die je kunt halen.

zet een 13/13 carb erop en je zult beter optrekken en misschien nog wat snelheid, maar hoger dan dat :S hmm

keb ook nogg1 andere sproeier eronder weet je zo welke in standaard zit

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

standaard zou ik egt niet weten hoor, kdenk zo’n 50-54 daar tussen ofzo. maar ik zou t niet weten.
    maar als hij goed loopt, dan loopt hij door een sproeier niet harder eigenlijk.
    maar je kunt checken of je de goede sproeier hebt door je bougie te checken. die moet koffie bruin zijn.

nog steeds vind ik het onwaarschijnlijk dat je 65-70 haalt met een 12/10 en sproeier 48 :S

ps. waar woon je in groningen ? ik woon daar ook..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Tremgy
    Topic starter

naja kdenk ongv dat ie 65 loopt met de wind mee dus maar kwoon in prov groninge en ik woon in oldehove 20 km van groninge af maar met standar uitlat gingk 60 met wind mee en tege wind in soms ietes van 48 ofzow:S:S dus da wouk harder dus ebk proma circuit eronder gezet en nu loopt ie iets van 65 en tege wind in 55 maar voeg me anderes toe op msn LOdewijkkrol@hotmail.com

RDG
    Bijdrager

Herr FlicK :
    standaard zou ik egt niet weten hoor, kdenk zo’n 50-54 daar tussen ofzo. maar ik zou t niet weten.
    maar als hij goed loopt, dan loopt hij door een sproeier niet harder eigenlijk.
    maar je kunt checken of je de goede sproeier hebt door je bougie te checken. die moet koffie bruin zijn.

nog steeds vind ik het onwaarschijnlijk dat je 65-70 haalt met een 12/10 en sproeier 48 :S

ps. waar woon je in groningen ? ik woon daar ook..

65 halen met de zelfde setup als tremgy alleen dan met 80mm peolie kan ook:D:D ofnietdan lodwijk:D:P

Blue Magic
    Bijdrager

in een mix zit standaart een 43 sproeier

ThieskeCiao
    Bijdrager

bij mijn mix 42

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.