Ciao blijft alleen met choke stationair draaien

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao blijft alleen met choke stationair draaien

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Martino 5 years, 6 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #779333

    Gert-Jan Velaerts
    Topic starter
    Berichten: 2

    Goede dag,

    Een vriend was met mijn ciao in een put gereden met volle gas en sindsdien wou hij niet meer starten. Nu wilt hij ondertussen al stationair draaien als de choke aan staat. Maar van zodra ik gas geeft valt hij direct uit. Ik heb al de deo test gedaan maar het is mij niet duidelijk of hij valse lucht trekt bij de carburateur of de carter.

    Heeft iemand een idee wat diet kan zijn?

    alvast bedankt!

    #779348

    dennis84
    Bijdrager
    Berichten: 53

    Heeft ie electronische ontsteking? Dan zou het zomaar kunnen dat je krukaskeerring eruit is gelopen.

    -kap links ervan af halen
    -alles van je krukas af nemen (t/m vliegwiel)

    Heb ik ook met m’n snor-ciao gehad, en vroeg me direct af of er hier niet iets op te verzinnen is, m.a.w een plaatje die de keerring op zijn plaats houdt ofzo

    #779349

    Gert-Jan Velaerts
    Topic starter
    Berichten: 2

    Bedoelt u dit?387B7BCC-63B3-430C-AD62-CA7FD0D3FED3

    #779351

    dennis84
    Bijdrager
    Berichten: 53

    Huh? 😕  Bij mijn weten omsluit het vliegwiel volledig de krukas, dus het lijkt er sterk op dat je een CP-vliegwiel hebt. Iets waar ik helaas geen verstand van heb. Misschien dat anderen je aan hand van de foto verder kunnen helpen. Suc6 ermee!

    #779357

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Wat ik sowieso al wel op deze foto zie is dat je koppelingsring verkeerd om geplaatst is.

    Koppelingsring monteren/plaatsen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.