buddyseat

Home Forums Techniek Framedelen buddyseat

Dit onderwerp bevat 31 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Maxim 14 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Gebruiker

Ties
    Bijdrager

ja nee daarom, dat is dus ook neit van belang. jij hebt een buddy voor hem, en gebruitk hem zelf niet? dat zei je tenslotte. Dus dat probleem van de buddyseat is dan ookal opgelost toch?
    dit gaat nergens over, maar toch.
    vertel gewoon even wat vliegtuigmoeren zijn, dan zijn der weer een paar intelligenter

Baz
    Topic starter

ik vroeg niet om een buddy seat.ik vroeg of er buddyseats zijn die speciaal voor ciao’s zijn of anders welke andere buddy van een andere brommer goed op past.
    en de prijs van zoiets niet dat ik nu of later een buddy seat koop die veel te duur is!

Raal
    Bijdrager

zal allemaal wel, ik bemoei me er niet meer mee

Vespaflappie
    Bijdrager

17,50 voor ene citta buddy seat hier in heerlen…..

Baz
    Topic starter

is hier ergens op het forum geen plaatje met een ciao en een buddyseat.
    volgens mij kan ik wel zo’n puch ding erop doen,maar kweet het niet cker.

Ciaofrank
    Bijdrager

http://foto.spullenbank.nl/common/img/00/00/01/07/_T10711.jpg

hier, een foto met een buddyseat. Deze zijn gewoon te koop voor een ciao, ik weet niet of puch dezelfde maat heeft. Maja waarom zou je het proberen als je er gewoon een voor een ciao kan kopen

(ps. deze gozer heeft em dus met vleugelmoeren vastzitten, ik denk dat blue magic ook vleugelmoeren bedoelt met “vliegtuigmoeren”, zoals je ziet is deze buddy er met 2 draaibewegingen vanaf gejat, niet slim dus, om deze vleugelmoeren te gebruiken)

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

oh ik denk dat hij zo’n lange buddyseat bedoelt of niet ? zo eentje die van zadel tot aan achteraan je ciao zit.
    die heb je niet waar ciao achteropstaat wel citta of puch ofzo. (kvind ze persoonlijk trouwens wel heel lelijk maarja)

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Blue Magic
    Bijdrager

nee ik bedoel zelfborgende moeren met kevlar erin ik heb ze in m8 je krijgt ze in elke bouwwinkel lijkt me niet zo moeilijk toch kon er alleen geen picas van vinden

Baz
    Topic starter

ja ik bedoel zo’n doorlopende buddy seat.k vind ze zelf ook niet helemaal top,maar mensen achter op zitten beter en misschien ik zelf ook,maar dan moet ie wel zacht genoeg zijn.

Maxim
    Bijdrager

Even iets anders, maar wat wel 100% met een buddyseat te maken heeft: Hoe hebben jullie het probleem van de voetsteuntjes opgelost?

Als ik me het goed herinner van mijn examen voor mijn brommercertificaat zijn die verplicht en het lijkt me ook wel zo fijn voor de buddy dat hij/zij steun onder haar voeten heeft!

iaccaloco
    Bijdrager

Ciaofrank :

¿¿¿
    Welke dwaas gaat er nu zó rondrijden?
    Da’s toch geen uitlaat?

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Ties
    Bijdrager

hahaha lol:D

kieteltuning
    Bijdrager

Maxim :
    Even iets anders, maar wat wel 100% met een buddyseat te maken heeft: Hoe hebben jullie het probleem van de voetsteuntjes opgelost?

Als ik me het goed herinner van mijn examen voor mijn brommercertificaat zijn die verplicht en het lijkt me ook wel zo fijn voor de buddy dat hij/zij steun onder haar voeten heeft!

De gene die achterop zit zet zijn voeten op de voetsteuntjes. En zelf zet je je voeten op treeplankje in midden.

Vespaflappie
    Bijdrager

iaccaloco :

Ciaofrank :

¿¿¿
    Welke dwaas gaat er nu zó rondrijden?
    Da’s toch geen uitlaat?

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Iid hahahahaha hoe kut ben ej dan bezig:P

Maxim
    Bijdrager

Als je trappers hebt dan gaat dat iets moeilijker.

Niemand heeft er ervaring met apparte voetsteunen voor de buddy?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.