bougie wordt niet nat Vespa Si

Home Forums Algemeen Brommers algemeen bougie wordt niet nat Vespa Si

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 4 years, 7 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #790311

    Nick jongeneel
    Topic starter
    Berichten: 4

    Hallo,
    Ik heb een vaag probleem met mijn Vespa Si snor. Tijdens het rijden viel deze ineens uit. Ontsteking vonkt gewoon. Gevonden dat de bougie niet nat wordt maar waardoor deze geen benzine krijgt is mij niet duidelijk. Carburateur schoongemaakt tot 5 keer toe, lijkt dat het blok niet aanzuigt ofzo. Dit is wat ik al heb gedaan/vervangen: Carburateur schoongemaakt, nieuwe cilinder en zuiger, nieuwe keeringen, andere uitlaat, blok helemaal uit elkaar gehaald, nieuwe luchtfilter, nieuwe benzine kraan, nieuwe sproeier. Ik ben al een paar weken bezig maar krijg niet gevonden wat de oorzaak is, iemand hier die misschien een idee heeft?

    Setup: alles origineel voor Vespa Si snorblok elektrische ontsteking.

    Mvg. Nick Jongeneel

    #790312

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    spuit eens een beetje benzine door het bougie gat en start em dan.

    Als je blok dan een paar klapjes geeft weet je iig dat hij het wel zou moeten doen

    #790313

    Nick jongeneel
    Topic starter
    Berichten: 4

    oke, zal straks ff kijken thuis

    #790332

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Als je zeker weet dat je blok niet aanzuigt moet je eerst kijken naar je krukaskeerring en voetpakking.
    Als die in orde zijn controleer dan of je carburateur wel brandstof doorlaat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.