Boete

Home Forums Algemeen Overige algemeen Boete

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by FL4WLESS 4 years, 4 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #791355

    FL4WLESS
    Topic starter
    Berichten: 167

    lekker thuiskomen. Vespa niet in de verzekering gedaan, en na 3 maandjes ineens een boete van 360 op de mat.

    Dat ding ligt hier in onderdelen te wachten op restauratie.

    kun je onder die boete uitkomen? iemand ervaring mee?

    #791356

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Heb ik inderdaad ook gehad, bij mij was de schorsing 1 dag te laat verlengd. En toen meteen een boete.
    Toen heb ik bezwaar aangetekend.
    Door een nette brief te sturen met uitleg erbij dat je het perongeluk vergeten was, en een foto erbij dat de brommer in onderdelen in het rek ligt.
    Heeft bij mij geholpen ik hoefde nog maar de helft te betalen.

    #791369

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Tering dat had ik is heel lang geleden. Ik was pislink en had er dikke schijt aan dus weg gegooid en hadden ze het een paar keer verhoogd…
    Maak bezwaar en als dat niet lukt snel betalen want de verhoging liet niet lang op zich wachten weet ik nog. Hadden we maar nog gewoon verzekeringsplaatjes he dan hadden we dit gezeik niet 😉

    #791371

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Tering dat had ik is heel lang geleden. Ik was pislink en had er dikke schijt aan dus weg gegooid en hadden ze het een paar keer verhoogd… Maak bezwaar en als dat niet lukt snel betalen want de verhoging liet niet lang op zich wachten weet ik nog. Hadden we maar nog gewoon verzekeringsplaatjes he dan hadden we dit gezeik niet 😉

    Hoelang heb je wel niet gewacht met betalen? volgens mij moet je dan op een gegeven moment over de 1000 euro betalen als je telang wacht.

    #791374

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    500 euro denk ik, hoe lang weet ik niet meer

    #791376

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Mijn broer heeft een oude Vespa scooter en was vergeten de schorsing te verlengen en kreeg ook een boete.
    Hij heeft gebeld en daarna een keurig mailtje gestuurd met foto’s van de in restauratie zijnde scooter.
    De boete is toen kwijt gescholden.
    Als je netjes blijft is er misschien wat mogelijk, ga je zeuren dat je het belachelijk vindt dan kun je het vergeten.
    Ik zou het in ieder geval proberen, misschien heb je geluk.

    #791377

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    “Na 3 maandjes” krijg je ineens een boete?
    Als je baas het salaris van afgelopen maand pas stort over 3 “maandjes” ben je waarschijnlijk ook niet blij. Dus een boete is terecht, hoe je het ook wendt of keert. De hoogte van die boete is belachelijk natuurlijk! Je kunt het inderdaad aanpakken zoals Coda beschrijft, een kennis van me is zo onder een verlopen schorsing uitgekomen.
    Persoonlijk, als ik een brommer koop en overschrijf, schors ik hem ook meteen. Kost je maar een paar euro en aan verzekeren hoef je een jaar niet te denken.

    #791381

    FL4WLESS
    Topic starter
    Berichten: 167

    “Na 3 maandjes” krijg je ineens een boete? Als je baas het salaris van afgelopen maand pas stort over 3 “maandjes” ben je waarschijnlijk ook niet blij. Dus een boete is terecht, hoe je het ook wendt of keert. De hoogte van die boete is belachelijk natuurlijk! Je kunt het inderdaad aanpakken zoals Coda beschrijft, een kennis van me is zo onder een verlopen schorsing uitgekomen. Persoonlijk, als ik een brommer koop en overschrijf, schors ik hem ook meteen. Kost je maar een paar euro en aan verzekeren hoef je een jaar niet te denken.

    KLopt, is ook gewoon hartstikke stom dat ik hem niet heb laten schorsen, maar helemaal niet meer aan gedacht. Heb ook niks geen waarschuwingen gehad. maarja, we gaan het zien of ik er onderuit kan komen wordt anders wel een dure renovatie. fingers crossed.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.