App groep/hulpje gezocht

Home Forums Algemeen Website App groep/hulpje gezocht

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door HuibR 4 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • 1

jorick0570
    Topic starter

Hallo, ik heb kort geleden een opknapper gekocht en heb veel vragen . Meeste zijn al beantwoord door dit forum maar sommige ook niet.. Ik zou graag in een app groep willen of een contract hebben die mij hier alles over kan vertellen qua onderdelen aanschaf.
    Gr Jorick
    0646903271

Wilk1985
    Moderator

Hallo en welkom op dit forum!

Ik zou zeggen stel je vragen gewoon hier? Daar is dit forum voor :thumb

FL4WLESS
    Bijdrager

Snap Jorick wel, als je soms vragen hebt duurt het soms te lang om via het forum wat te vragen (aangezien je vast bent gelopen)

Uiteraard geen enkele verantwoordelijkheid bij de mensen die uberhaupt de moeite nemen om alle vragen te beantwoorden. Weet zeker dat iedereen jullie eeuwig dankbaar is.  (zonder jullie had mijn citta nog steeds niet gelopen <3)

Maar liep er zelf ook wel is tegen aan dat je niet verder kon doordat er niemand reageerde en dan zat je een beetje dom naar je citta te kijken.

Aan de andere kant ben is het jammer als al die vragen verloren gaan doordat er via app wordt gewerkt.

Is het misschien een idee (ik heb geen bal verstand van websites) om een soort live chat te maken op het forum? geeft denk ik naast gezelligheid ook een hoop gemak voor sommige mensen. En je behoudt het doel van het forum: een enorme database met  oneindig veel kennis over de mooiste brommers in de wereld   😎

HuibR
    Bijdrager

Snap de vraag inderdaad ook heel goed, soms zijn er gewoon kleine vragen die je even snel zou willen kunnen stellen zonder hier specifiek een topic voor te starten.

Denk dat er op de site niet echt een mogelijkheid is om een live-chat te maken, en denk dat je dan met het probleem zit dat het niet goed bezocht gaat worden.

Whatsapp heeft een limiet aan het aantal gebruikers in 1 groep.

Discord is eventueel wel een optie, ben ook best bereid hier een groep voor te starten(met toestemming van de moderators natuurlijk).

Denk dat het dan wel zaak is om een bepaald type vragen daar te beantwoorden, zodat ‘belangrijke’ vragen nog steeds hier op het forum terechtkomen zodat de informatie beschikbaar blijft.

Magnus01
    Bijdrager

Discord is daar inderdaad erg handig voor, daar zat ik ook al aan te denken. Ik zit daar ook in een brommer groep en het is erg handig. Toch hebben we weinig te klagen over ons goed georganiseerde en nog levendige forum, het is een stuk beter en gezelliger dan de dooie boel bij het Puch en Tomos forum en de oude mannetjes op het Kreidler forum die al janken als je een klein dingetje veranderd aan een originele brommer. Er schijnt volgens mij wel een Citta app groep te zijn, maar van wie die is weet ik niet.

FL4WLESS
    Bijdrager

@magnus01 dat is ook het mooie van citta, dat je er veel meer vrijheid in hebt wat je er mee kan doen. Een kreidler of zundapp is ook alleen mooi in orginele staat. Zonder originele onderdelen brengt zo’n ding niks meer op. Een Citta kun je juist mooi geld voor vangen als er een dik blok onder hangt.

Maar denk inderdaad wel dat discord een mooie oplossing kan zijn. Echter is het wel jammer dat je dan kennis gaat delen buiten het forum om. Het forum is juist een gigantische database aan kennis, dat doel verpest je dan een beetje. Maargoed, wie ben ik. Ik laat het lekker over aan de hoge heren van het forum  😎

jorick0570
    Topic starter

heren bedankt voor het reageren. ik heb een app groep gevonden en dit is inderdaad voor een paar snelle vragen voor de rest heb ik al ongelofelijk veel geleerd van dit forum! ik had er totaal geen verstand van maar door het forum is mijn kennis al heel wat beter geworden. verder blijf ik gewoon actief op het forum en lees ik zo veel mogelijk mee om meer kennis op te doen.
    mvg Jorick

1

HuibR
    Bijdrager

Bij deze jongens: https://discord.gg/MHapVZn
    We houden de belangrijke zaken gewoon hier op het forum, maar gezellig praten en kleine vragen zijn zeer goed voor de Discord server.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.