3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

Home Forums Perso’s Andere merken 3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

This topic contains 140 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by ArvidW 15 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 141)
  • Gebruiker
  • #260909

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    ken er niet zoveel van maar die koppeling ziet er wel geil uit xD πŸ˜€

    #260910

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    @Timoo, 9.5K is erg overdreven inderdaad! Kwestie van veertjes in en uitdraaien.. 8.5K is ongeveer goed. Een kennis van mij had altijd een citta met polini-evo blok.. kwamen er van die stoere gastjes op scooters langs.. ik de citta gepakt en er achteraan gereden.. ze keeeeeeeeeeeeken me aan, haha!

    @angel, klopt, het lijkt heel wat! Is het ook eigenlijk, maar het is niks meer als een stukje huisvlijt πŸ˜‰

    Ow trouwens, eventjes wat tussendoor van mijn nieuwe projectje:

    Mijn mt cilinder met waaardeloze timingen. Blowdown is erg hoog, en de poorten te laag en te klein.. het ding kan niet eens de toeren maken om in z`n powerband te komen πŸ˜€

    Als de puch goed loopt, denk ik ermee te kappen, en mijn mt5 om te toveren in een sprinter.

    #260920

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Zojuist besteld:




    #260921

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Wat is dat voor geil gevaarte?

    #260922

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    80cc athena voor minahori (43mm slag)

    Geil ding he? nu hopen dat hij past πŸ˜€

    #260923

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Nog maar even een updateje:

    Net een testrun gedaan over 150 meter, ging erg lekker, maar het is me nog niet naar het zin. Ja, ht ging hard, nee, het ging niet hard genoeg. Toptoerental was “maar” 11.200, terwijl ik op 12.500 wil zitten aan het eind van 150 meter. Zaterdag sprinten, en daarna gaath et blok maar uit elkaar en moeten de poorten er aan geloven.

    #260924

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    nog altijd met de gila doni?

    of heb je de athena al passend?

    #260925

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Nog altijd met de gila inderdaad, zo snel ben ik niet met die athena. Gaat nog zeker een jaar duren πŸ˜‰

    #260926

    .-{2F4OV}-.

    Wel zeer nice die 80 Athena! En ik zou welles een keer met mn vespa tege je puch willen sprinten. Denk dat ik het verlies.. ook al heb ik vario, 80cc en 24mm carb:lol

    Maar hij loopt ook nog niet zoals het moet;)

    #260927

    Vincent Vario
    Bijdrager
    Berichten: 452

    Gruwelijk die puch,

    Hoezo heeft minarelli een slag van 43? Of is dat een cilinder waarbij je een andere krukas moet inbouwen?

    En waarom rijd je niet met de 80polini af1 cilinder. Passen deze cilinders trouwens zo in een puch carter? Of moet er een ophoogplaat oid gemaakt worden?

    #260928

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    @fast4OV, ik heb je filmpjes wel gezien op het internet, mocht hij goed lopen, en je hebt een goede vario, ik denk dat je een redelijke kans maakt tegen mijn gilardoni hoor! Die van mij rijdt eerst 100 meter op de koppeling, en daar heb jij voordeel met je vario!

    @Vincent, dit is inderdaad een cilinder waarbij je een 43mm slag krukas moet gebruiken. Origineel heeft het een slag van 39,nogwat. Zo`n polini is ook leuk, alleen met roterende inlaa, of carterinlaat, heb je die inlaat op de cilinder niet nodig. Een scooter cilinder gebruikt deze “ruimte” voor spoelpoorten.

    De cilinder past niet zomaar, je moet je carter uitkotteren tot 52mm, en een ophoogplaat van ongeveer 5mm gebruiken. Ook moet je de tapeind-gaten in de cilinder aanpassen. Al met al is het niet moeilijk zo`n cilinder op een puch te maken, als je een klein beetje handig bent!

    #260929

    .-{2F4OV}-.

    Kom jij ook naar de meeting in Groningen?

    #260930

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Misschien wel, ik woon 5km bij het Zernike vandaan, als ik tijd heb kom ik waarschijnlijk wel. Ik moet alleen kijken hoe ik de puch dan meeneem.

    #260931

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    tuurlijk wel, ik wil wel ff je puchie bewonderen, en jij moet als hij af is zeggen hoe mooi mijn blokje is:whistle

    #260932

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Hehe tjah, maar ik kan niet met het ding daar naartoe rijden. Ook grote kans dat hij uit elkaar ligt hoor, aangezien de tijden tegenvielen zaterdag. Ik moet wat aan de koppeling doen, de midrange power moet omhoog, en ik kom zeker 1500 toeren te kort πŸ˜‰

    Ik ben wel benieuwd naar je blokje, ik kom vast wel even langs, met of zonder puch, en misschien wel op een vespa! Aangezien ze nu betaald parkeren willen invoeren op school, en ik lui ben, wil ik een brommer. En een puch is veeel en veel te onbetrouwbaar.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 141)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.