Zomermeeting Limburg 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Limburg 2007

This topic contains 364 reacties, has 47 deelnemers, and was last updated by jordy 16 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
  • #511807

    Rebel

    Ik neem me membraam cilindertje mee als die er opertijd is goede hoop vanwel natuurlijk

    ik krijg hem toch nooit meer afgesteld VOOR de meeting dus ga er niet mee rijden 🙁

    #511808

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Ik ga niet van de partij zijn.:( Ik vind het echt heeeeeel jammer want wilde er echt heel graag bij zijn. Maar krijg het vervoer niet geregeld. Mijn ouders vinden het te ver om mij even te brengen en dan dat zij terug naar huis gaan en daarna weer komen ophalen dat vinden ze te veel rijden.:( Wilde graag wat mensen daar leren kennen enzo, maar zal dan voor een volgende keer worden waarschijnlijk. Veel plezier op de meeting.:thumb

    #511809

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    kun je niet iets combineren? dat jij naar de meeting gaat, en je ouders die dag naar je familie in maastricht..?

    maarja, als het niet gaat, gaat het niet he 😉 jammer :con

    #511810

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Ik ga toch blijven proberen om op de meeting te geraken want wil het eigenlijk totaal niet missen. Maarjah ik blijf proberen hier thuis of ik misschien niet wat kan combineren met hun.

    #511811

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    je woont toch vlakbij maastricht? het is voor mij precies de verkeerde kant op :p maar kunnen ze je niet afzetten bij timo ofzo? dat je met hen mee gaat

    #511812

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    :)Ik woon inderdaad kort bij timo;) Ik zak eens horen bij hem. Ik zit met het stomme probleem dat ik aan mijn been ben geopereerd geweest en dat dat been dus in de auto enzo constant omhoog moet liggen en er moet dan ook nog een rolstoel mee.:) Dus dat is dan misschien wel weer een probleem. Maar ik zal eens zien wat ik kan doen.;) Ik neem dus redelijk wat plaats in in de auto.

    #511813

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik zal het eens overleggen met Jeannot en mijn ouders, want het is niet zeker wie brengt en wie haalt of dat iemand het allebij doet (de ouders van mij of Jeannot dus). maar ik zal in ieder geval proberen er iets op te vinden dat je misschien met ons mee kan gaan. dat je gewoon je been tussen de 2 stoelen zet of iets dergelijks, of dat je de voorste stoel plat kan leggen. ik zal navragen ;).

    #511814

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    IK heb er zin in! vanmidaag bij polini ciao geweest ( pff wat een eind rijde was dat! 😛 )
    maar cker de moeite waard.. was een leuke midaag, veel geleert en geklest.

    ook heb ik ff op zijn ciao gereden :O:O weej vario power:D

    ps, marco mijn ciao wil nu wel door de toeren komme:) denk dat die gewoon een flink stuk lang rijde nodig had ofzow..

    #511815

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ok ik hoop echt dat het weer mee zit
    ik need aan dat iedereen gewoon eigen drinken enzo mee neemt
    we kunne ook altijd pizza bestallen ofzo;)

    #511816

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    ehm, er stond een tijdje geleden hier iets over partytenten..?
    kijk ik ben niet van suiker, maar als ik mijn project al af had (is helaas niet het geval), nam ik hem mee, en zou ik hem niet graag in de regen hebben staan, snap je ? 😉
    ik weet niet of er wat specials bij zijn?

    btw, het begint dus om half 1? tot hoelaat ongeveer, einde van de middag ?

    #511817

    theike
    Bijdrager
    Berichten: 87

    ik heb met mn vader geregeld en mt tim dat mn pap ons een partytent sponsert van 4 bij 8 okk
    das genoeg hoop ik

    mijn scooter krijg ik niet meer klaar voor de meeting is wel jmmr maarjah 😛

    #511818

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    ik kan helaas niet komen:( ik moet werken, en ookal hoef ik niet te werken kon mijn vader me toch niet brengen:(

    #511819

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    dus zoals ik het begrijp komen er heel veel niet??
    jammer maarjah hoop dat het een andere keer beter uitkomt
    de meeting begint rond half 1/ 1 uur en eindicht rond 5uur ofzo (licht heel aan de sfeer;))
    dus de meeting kan ook tot 6uur ofzo duren;)
    trouwens ik neem aan dat iedereen eigen drinken ofzo meeneemt
    of heeft er nog iemand ideen voor de meeting??

    @theike
    ik ga ervan uit dat het niet regent
    maar hoe wil je het doen met een tent??
    als de politie komt hebben we echt niet de tijd om diej tent even af te breken
    dan moeten we oprotten (ik weet toch alle weggetjes in thorn):P
    maar goed ik hoop dat dat niet het geval is

    #511820

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    hoezo heel veel? net 2 mensen…:con

    #511821

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    jah maar er zijn nog meerdere afmeldingen maar niet via dit topic of via de site

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 365)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.