Welke uitlaat speedengine 65cc dr

Home Forums Techniek Overige techniek Welke uitlaat speedengine 65cc dr

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Mikey 3 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #799699

    calvin492
    Topic starter
    Berichten: 41

    Welke uitlaat raden julie aan voor een speedengine met 65cc dr cilinder zodat het blokje lekker loopt.
    Ik heb nu een leovince krul maar ik heb het idee dat ik niet het volledige uit de speedengine haal.

    setup:
    13/13 carb
    polini power filter
    puntontsteking

    Mvg, calvin

    #799701

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Een proma (technigas) cc uitlaat is erg hoogtoerig, lever je wel in op trekkracht in vergelijking met je leovinci krul. Succes👍🏼

    #799704

    calvin492
    Topic starter
    Berichten: 41
    #799743

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 138

    Zit er een bewerkte krukas in? En waar wil je meer hebben/mis je het?  Een 15/15 geeft ook meer.

    #799744

    calvin492
    Topic starter
    Berichten: 41

    Nee geen bewerkte,zo te zien wat ik bij jmpb had gekocht een originele brom krukas.
    Het probleem is dat het blok nog niet mee gereden is want ik kreeg hem niet aan de praat.
    Nu in een motor standaard om eraan te werken heb ik hem werken gekregen dus ik vermoed dat het probleem in het frame zit, waarschijnlijk een massa probleem. Maar het blok loopt nu zonder uitlaat. Ik denk dat het blok ook niet goed liep vanwege de uitlaat die ik nu heb, de leovince krul, en daarom wist ik niet goed wat voor uitlaat beter zou zijn voor een SE. Op dit moment weet ik niet of ik meer snelheid of meer trekkracht wil aangezien ik nog nooit een SE bereden heb en ook niet weet wat ik eruit haal met deze setup. ik heb 4 jaar op een blokje met bewerkte carters gereden tot dat deze kapot ging (gat in de carter) en daarna heb ik SE carters gekocht

    #799748

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Ja dat is de uitlaat waar ik het over had! 🙂

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.