Welk merk schokbrekers?

Home Forums Mening & ervaring Schokbrekers Welk merk schokbrekers?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Dustin 2 weken, 1 dag geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

nbromsnor
    Topic starter

Hallo,

Ik ben op zoek naar een degelijk merk schokbrekers voor mijn citta gilera. Het moet geen fortuin kosten, maar ik geef liever 10-20€ meer uit zodat ik er langer tegenaan kan en het fatsoenlijk rijdt.

groet,

mitch

Dustin
    Bijdrager

Hoi Mitch, ik heb zelf yss schokbrekers en ben enorm te spreken over de kwaliteit. Als je de voorspanning op zn hoogst zet zijn ze echt super comfortabel, en ze houden een half jaar lang volgas drempels, stoeprandjes en soms dat met 2 man prima vol. Kost ook maar 45 euro, valt best mee :thumb

https://k-parts.nl/schokbrekerset-yss-hydraulisch-o-a-citta-puch-maxi-tomos-260-mm.html

"Een hetero rijdt niet op een retro."
    Mijn citta

nbromsnor
    Topic starter

Dag Dustin,

Ik zie staan dat dit hydraulische schokbrekers zijn. Verkies je deze expres boven de normale schokbrekers? Of zijn dit de normale?

Dustin
    Bijdrager

Ik geloof dat ze allemaal hydraulische schokbrekers zijn, maar kan dit niet met zekerheid zeggen. Mijn vorige schokbrekers (die je overal voor 25 kan vinden) waren lek na een tijd. Als je het aan mensen vraagt zul je ook zeker horen dat deze schokbrekers stukken beter zijn, en het staat wat mooier vind ik.

Mijn citta

nbromsnor
    Topic starter

Oh maar, de achtervering is toch gebaseerd op de stalen vering? Zit verder geen druk/olie op bij mij dacht ik.

Dustin
    Bijdrager

Geen idee  😉 maar om bij je originele vraag terug tekomen; die yss zijn redelijk goedkoop en super, zullen niet kapot gaan. Er zijn vast nog betere die origineel niet voor onze brommers zijn zoals gasveer dempers maar dan heb je het over 120+ euro in de meeste gevallen.

Mijn citta
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.