Vespa Si probleem

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa Si probleem

This topic contains 7 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Lars074 3 years, 3 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #805220

    Lars074
    Topic starter
    Berichten: 7

    Hallo,
    Ik heb nog steeds een probleem met mijn vespa si. Ik weet nog steeds niet wat het is maar mijn brommer wilt niet meer aangaan. Hij heeft het altijd gedaan en opeens doet hij het niet meer. Er zit een nieuw zuiger in en de brommer heeft ook compressie en de bougie vonkt ook.
    Zo ver ik weet krijgt hij ook genoeg benzine. Ik heb zelf al gedacht dat het misschien mn ontsteking is maar ik durf mijn blok er niet onderuit te halen omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan.
    Iemand die iets weet en mij kan helpen?

    Met vriendelijke groet,
    Lars

    #805221

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2600

    Hij heeft altijd goed gereden bij jou?
    Voor én na de nieuwe zuiger?

    Tja, als je dat niet durft, zou ik er niet aan beginnen en hem gewoon naar de fietsenmaker brengen.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #805222

    Lars074
    Topic starter
    Berichten: 7

    Hallo wim,
    Hij heeft het altijd gedaan voor de nieuwe zuiger maar toen deed hij het opeens niet meer en toen haalde ik de cilinder er af en heb er toen een nieuwe zuiger ingezet en toen deedt hij het Nog steeds niet.
    Ik werk zelf bij een fietsenmaker maar die doen niks met brommers.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 3 months geleden door Lars074.
    #805229

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Waar woon je ergens Lars? Anders wil ik je er wel mee helpen

    #805230

    Lars074
    Topic starter
    Berichten: 7

    Hoii sjoerd, ik woon in Twente, Overijssel.

    #805232

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Hallo Lars,

    Dat is wat ver uit de richting van midden Limburg helaas. Je kunt met de how-to van deze site zelf gemakkelijk het blokje onder de brommer vandaan halen!

    #805328

    Pastoortje
    Bijdrager
    Berichten: 29

    Hi Lars,

    Het klinkt alsof je misschien iets over het hoofd ziet. Ik woon zelf in Enschede, kunnen er wel een keer samen naar kijken? Ik heb een garagebox waar we er aan zouden kunnen werken, 2 weten meer dan 1.

    Groeten,
    Hermen

    Je moet ergens beginnen
    #805330

    Lars074
    Topic starter
    Berichten: 7

    Hi hermen,
    Ik woon zelf in Hengelo, we kunnen wel een keer samen er naar kijken. Ik heb zelf geen aanhanger en de auto van mn ouder’s is te klein dus dat word dan nog wel een klein probleempje.

    Groeten
    Lars

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.