Vespa piaggio SI opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa piaggio SI opvoeren

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Mikey 3 years, 4 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #804301

    Iwan
    Topic starter
    Berichten: 13

    Ik heb een volledig standaard Piaggio SI brom gekocht.
    ik heb hier een andere uitlaat opgezet (jamarcol) Maar hij rijd nog steeds 41 kmpu
    Ik zit te denken aan een 60cc maar moet er dan ook een andere carburateur op en zoja welke. en zijn er nog andere dingen om hem op te voeren naar rond de 55

    #804303

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    -Inlaat uitvijlen
    -60cc of 65cc
    -13/13 carb sproeier 64/66 gok ik
    -malossi/polini luchtfilter
    -poelie 80
    -groene polini trekveertjes
    Moet je al ver voorbij de 55 trekken.
    Als je 55km/h als max snelheid hebt probeer dan de inlaat mild te vijlen, dus niet maximaal!! en gooi er een 50cc DR op. Sproeier zou dan richting de 60 gaan denk ik. Wel een 13/13 halen met malossi of polini filter en natuurlijk de poelie 80.

    PS ik typ dit hele verhaal wel maar probeer de volgende keer voor dit soort vragen eerst de zoekfunctie te gebruiken. Echt bijna dagelijks wordt precies deze vraag gesteld en bijna dagelijks geef ik of iemand anders hetzelfde antwoord.😃

    #804451

    Iwan
    Topic starter
    Berichten: 13

    er zit nu een 13/13 carb op loopt al een stuk beter.
    als ik er een 60cc opzet (https://www.jmpbonderdelen.nl/60cc-cilinder-citta-ciao-si-dmp-p10.html) helpt dat dan veel qua top als ik de inlaat orgineel laat?

    #804456

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Ik zou er niet veel van verwachten als je je inlaat origineel laat. Een vriend van mij ging met een 65cc op standaard carter maar 4km/h harder dan de 50 origineel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.