vering achterzitje

Home Forums Techniek Framedelen vering achterzitje

This topic contains 10 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by PoliniCiao 17 years, 11 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #161368

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    hey

    ik ben nou al enkele ciao’s tegengekomen op het internet die vering had geplaatst i.p.v de steunbalkjes die naar je bagagedrager lopen..
    nou vroeg ik mij af of dit puur voor de show is, of dat het ook werkelijk verbetering opbrengt in de vering voor de persoon die achterop zit.. kan me namelijk wel voorstellen dat dit zo is op het moment dat je je bagagedrager bewegingsvrijheid geeft door bij de montageplek onder je zadel ringetjes te plaatsen zodat deze op en neer kan bewegen..
    heeft iemand hier ervaring mee, en is het misschien ook bekent bij iemand of het metaal van je bagagedrager hierdoor zwakker word?

    #162948

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    D’r is al een topic over dit item geweest……

    Het veert alleen je bagagerek, en ik persoonlijk vind ’t om op te schijten zo lelijk……

    Ze staan “de verkeerde kant op” is toch kansloos gezicht?

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #162949

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    my bad.. kom ‘m nu ook pas tegen, had gisteravond ook gezocht.. blijkbaar over ’t hoofd gezien :blush
    kzal nog eens kijken wat precies de mogelijkheden zijn dermee.. wellicht dat je de vering d.m.v. verloopstukjes lassen en alles ook gewoon zo kan neerzetten dat ze niet omgedraait zijn 🙂
    vind het zelf ook niet het allermooiste.. maarjah.. zat te denken hoe ik de vering voor degene die achterop zit kon verbeteren.. 🙂

    maar is der iemand die de vering hiervan heeft meegemaakt en weet of het metaal zwakker word?

    #162950

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    uhhm de vering verbeteren..
    de luxe verbeteren kan iig er erg goed met buddy-seat..

    ik kan me miss wel iets mooiers wensen voor op me bagagedrager…maar de krengen zitten heerlijk!!…
    en met heftig setupje trek je ook nog autowheelies:P omdat ut dingetje redelijk ver na achter staat haha…:D

    naja ik zou de steunbalkjes dus gewoon maar ff houden:D en je een buddyseat kopen…oogt na mijn idee tog stukje beter..en tis prima spul!

    kost 17.50 ofzo…ben je voor je veertjes ook wel kwijt!

    #162951

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    heb der al een buddyseat opzitten, maar aangezien de ciao geen achtervering heeft dacht ik.. laat ik het wat relaxder maken voor degene die achterop zit met vering..
    al denk ik er aan de andere kant weer over om mn buddyseat eraf te halen en de bagagedrager ook een beetje te gaan stylen.. met dat idee was mn vriendin alleen niet egt blij :plain

    #162952

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    “Ciao = Back ² basix brommerrijden, en dat zullen ze voelen ook” is mijn mening……

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #162953

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    achjaaah.. miss vind ze die trilling ook wel lekker :p altijd gunstig als we thuiskomen na een avond stappen :wink

    #162954

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Buddyzitje is echt lelijk op ciao, op citta kan het maar op ciao staat het te lelijk 🙁

    #162955

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    AA-T :
    achjaaah.. miss vind ze die trilling ook wel lekker :p altijd gunstig als we thuiskomen na een avond stappen :wink

    Of ze is al 6 keer klaargekomen en heeft thuis heen zin meer:wink:D

    #162956

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    hmmzz.. dan toch maar die vering 😛

    #163199

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik heb veren op mn bagagedrager en die zijn puur voor de show, ik heb nooit iemand achterop. Ze veren eiglijk zo goed als niet en zien wel vet uit vind ik.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.