VCT 2018 Juni 2 & 3

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2018 Juni 2 & 3

Dit onderwerp bevat 172 reacties, heeft 38 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Jelle 8 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 173)
  • Gebruiker

jaffabaffa
    Donateur

Ik woon praktisch naast Enkhuizen dus ik kan zo even kijken👍

hansieb
    Moderator

De bravo is er ook weer klaar voor en moeders zei al komt er dan weer zo’n stickertje op je voorlamp 🙂

Nog even de brommer wat nagelopen en de koppelingsschoentjes en licht schakelaar vervangen. Nu alleen nog de kickstart even fixen en nog wat oppoetsen.

jaffabaffa
    Donateur

Er stond ook nog een bord waarop stond dat de boete voor het fietsen op de rijbaan €140,- was, maar die ben ik vergeten  te fotograferen.

Ook zijn er niet echt vluchtstroken gemaakt, alleen deze twee dunne stroken met losliggend grind er op.

speedbuxy
    Topic starter

Ik had er ook even wat over op gezocht en ze hebben voor dit project een 2jaar uitgetrokken.
    Ik neem aan dat dit zo lang is omdat ze het in secties doen om het verder berijdbaar te houden.
    Sowieso gaan de mensen die vrijdags al op de camping staan over deze dijk naar de start locatie.
    Dus dan van hun maar even horen hoe en wat het er daar voorstaat.
    Is het echt een drama dan zie ik geen andere optie dan de terug weg ook weer de afsluitdijk te pakken.
    Over adam is qua afstand geen optie.

jaffabaffa
    Donateur

Als we allemaal netjes achter elkaar gaan rijden en aan de rechterkant van de rijstrook blijven zodat het verkeer minimale hinder aan ons ondervindt en een beetje het gas er op houden om zo snel mogelijk weer op het legale fietspad te komen moet het wel lukken. Als ze dan nog gaan klagen/beboeten zal het wel heel kinderachtig zijn.

speedbuxy
    Topic starter

Komt vast goed ja:thumb
    Is ook zondag en vast niet erg druk dan.

Jelle
    Moderator

Als we gewoon 1 tempo rijden op dag 2 is via Amsterdam best wel te doen hoor… Maar als er dan pech gevalletjes komen op die 2e dag, kan het wel laat worden.
    Want  mede doordat de snellere rijders vaak doorrijden en de route weten raken vaak achterblijvers de weg kwijt. Dus als we niet over de houtrip kunnen dan heeft via Amsterdam mijn voorkeur. Gewoon iedereen 60/65 kmu doortuffen en niet uren over het tanken gaan doen.
    En daar komt bij dat het stuk zuiderzeeroute via Amsterdam het mooiste gedeelte is…

(Moeten we alleen de kentekens bij.amsterdam afplakken ivm die achterlijke milieuzone)

Laten we hopen dat we wel gewoon het fietspad op de houtribdijk kunnen pakken…

jaffabaffa
    Donateur

Ik wordt zelf om 17:00 uur in Enkhuizen verwacht. Mijn opa en oma hebben daar gereserveerd bij een restaurant en hebben mij uitgenodigd om daar mee te eten. Ik ga zelf gewoon over de dijk heen  😈 :mrgreen:

speedbuxy
    Topic starter

We gaan ook gewoon over de dijk is het niet goed schiks, dan maar kwaad schiks 😈

Heb de begin post even wat ingekort en aangepast.
    Neem nu aan dat het voor iedereen nu duidelijk is.

Wil er ook nog even bij vermelden dat ik het organiseren qua boeking enzo geen probleem vond.
    Maar op de dag zelf als politie agentje spelen wel.
    Dus de toer dagen zijn van ons allemaal en laten we er dus ook met z,n allen voor zorgen dat er niet iemand met pech blijft staan of dat er alleen maar volgas plat op het stuur gelegen word.
    Het mooist is als iedereen een mooi weekend eraan overhoud. Dus laten we hier met z,n allen zorg voor dragen:thumb

RIDINGSOLO
    Bijdrager

Heren en Dames. Ik meld me hierbij af voor de Tour.
    Ik zit momenteel in Suriname en heb oma naar haar laatste rustplaats gebracht.
    Ben 2 juni weer in t land.  En trek t dan niet om nog op de brommer te springen.

Helaaaaas volgende Tour beter😉
    fijn weekend alvast

jaffabaffa
    Donateur

Gecondoleerd man. Tot de volgende tour dan!

De Brandweer
    Bijdrager

Zien je snel weer Nev! peace

VespaAvanti
    Donateur

Gecondoleerd

De Brandweer
    Bijdrager

Morgen is het alweer zover, we gaan dan al op de camping hangen en voorbereidend bier drinken.

speedbuxy
    Topic starter

@ridingsolo
    Gecondoleerd man.

Hier de berekening van de betaling.
    Ik heb in totaal 710 euro ontvangen. Maar heb 746,60 moeten betalen.
    Ik heb de fout gemaakt door maar 1x toeristen belasting te berekenen, terwijl voor 2dagen betaald had moeten worden.
    Alleen de laatste 3 rijders hebben het correcte bedrag van 26,30 door gekregen en betaald.

Om het even kort te sluiten.
    710 ontvangen en 746 betaald, maakt een tekort van 36 euro.

Ik heb 70 euro organisatie geld ontvangen.
    Ik vul hier daar tekort ook mee aan omdat ik er niet bij in wil schieten en de kangoo rijd kostenloos de slaap spullen al heen en weer en op en neer :mrgreen:

Dus 70 euro – 36 = 35 om het mooi rond te houden.
    Die 35 euro wou ik morgen gaan investeren in een bqq en benodigde kolen zodat we hiervan voorzien zijn.
    Neem aan dat iedereen zich hier in kan vinden om hier het overige geld in te investeren.

Hier nogmaals het adres van de start locatie.
    Wieringenwerf – Pr. Irenestraat 19

En hier het adres van de camping
    Luttelgeest – Kuinderweg 52

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 173)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.