TK: Tiffany voor 200 euro , opbrengst gaat naar een goed doel!

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Tiffany voor 200 euro , opbrengst gaat naar een goed doel!

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by oldschool 7 years, 10 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #244365

    oldschool
    Topic starter
    Berichten: 165

    ik heb een tiffany staan die ik wou opknappen en laten keuren ,maar denk dat het er niet van gaat komen…
    dus ik ga hem toch maar weer verkopen
    volgens vorige eigenaar die een fietsenwinkel had is hij nieuw gekocht en in een hoekje van de schuur beland en heeft hij nog nooit gelopen…
    echter door het lange stilstaan zijn de banden leeg en poreus geworden ,dus die zijn zowiezo aan vervanging toe , en bladert de verf van de spatborden af ,dus die moeten even opnieuw gespoten worden…achterlichtglaasje en lampje zijn gesneuveld..
    verder ziet hij er inderdaad nog als nieuw uit ,op een paar kleine plekjes na…tankje heeft nog nooit benzine in gezeten ,en blokje zou ook nog nieuw zijn dus…

    op te halen in amsterdam noord

    mag nu weg voor 200 euro! en dat geld donneer ik aan een goed doel:

    http://www.dreamordonate.nl/5372-een-aangepaste-woning

    http://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1031402926.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

    #245274

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Kleine opmerking: Je vraagprijs is echt torenhoog. Met kenteken zijn ze in deze staat voor €150 te koop. Jij vraagt het dubbele en hebt geen kenteken. Hij mag dan wel onbereden zijn maar zo ziet hij er helaas niet meer uit.

    #245279

    oldschool
    Topic starter
    Berichten: 165

    vind je 300 echt torenhoog??
    ik heb er 400 voor betaald…
    en zag ze vroeger in echt gebruikte staat voor 450 tot 500 weggaan
    en ondanks dat mijn spatbordjes afbladeren en bandjes uitgedroogd zijn ,heeft die van mij nog nooit gelopen…blokje heeft echt nog nul kilometer gelopen..
    zou je mij eentje kunnen laten zien die te koop staat voor 150 met kenteken?
    want als ik het met mijn eigen ogen zie dan heb je gewoon echt gelijk en zal ik mijn prijs moeten aanpassen
    bedankt..

    #245280

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Ik heb mijn tiffany (in goede staat) twee jaar geleden gekocht voor 75 euro met kenteken. Na die tijd zijn de vraagprijzen wel omhoog gegaan maar meestal zie je ze nu rond de 300 met kenteken staan.

    #245275

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik heb een paar jaar terug bij een fietsen maker in Sneek ook een gloednieuwe Tiffany opgehaald met 0 km op de teller.




    Was 350 met kenteken.

    En mijn blauw witte Tiffany waar ik op rijd heb ik toen des tijds in bijna nieuw staat gekocht voor 250 met kenteken.
    Dus 300 is gezien z,n staat echt te duur.
    Hij mag dan nooit gelopen hebben. Maar er is niet goed voor hem gezorgd in de tussen tijd.

    #245282

    oldschool
    Topic starter
    Berichten: 165

    mag nu weg voor 200 euro

    de opbrengst gaat naar een goed doel!

    http://www.dreamordonate.nl/5372-een-aangepaste-woning

    #245299

    oldschool
    Topic starter
    Berichten: 165

    jammer dat hij nog niet is verkocht…
    heeft mij 450 gekost uiteindelijk
    en hoef er nu nog maar slecht 200 voor en doneer die 200 dan ter plekke waar je bij staat!
    kom op mensen , deze tiffany heeft nog nul kilometer gelopen!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.