tim’s citta project!

Home Forums Perso’s Projecten tim’s citta project!

This topic contains 155 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by timschilders 16 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 156)
  • Gebruiker
  • #283796

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    Update’s staan door heel het topic 😉

    setup wordt :
    elec start.
    12volt accu
    50cc dr
    proma cc.
    12/10 carb
    originele vario set 100mm

    #440623

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    ik heb het gedaan, en ze vonden het niet erg…maar dan moet die wel heel mooi zijn…:P kijk de mijnes maar ff…

    heb een perso van me citta
    en een project van plexiglas zijkappen met speakers en al…

    hier mn citta perso
    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=1481&n=last#bottom

    en hier mn citta plexiglas zijkappen project
    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=1495

    #440626

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Tuurlijk alle brommers mogen van mij part erin:)

    #440627

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    heej mensen,, heb eindelijk een citta! altijd ciao’s enz.. gehad maar ik vondt eigenlijk de citta het mooist. ik vondt ze alleen ze duur. was een beetje op marktplaats aan het kijken en kwam een cittatje tegen. was maar hondert euro!
    ben meteen in eindhoven gaan kijken en achter in de auto gegooit.volges mij is ie best nieuw,, zit elecktrise ontsteking op en claxson! uit welk jaar komen deze dinge eigelijk??
    mar verder, de citta liep ook nog alleen sloeg af maar denk dat de sproeier te groot was. heb hem uitlerkaar gehaald en effe gekeken, sproeier was 70,, is dat te groot voor een originele citta met 13/13?? maarja heb er nu even een 56 ingedaan. hij ligt helemaal uitelkaar en ga hem zo schuren.
    hier zijn wat foto’s :

    plannen :
    ga de carter uitveilen
    ga de cilinderkop vlakken ( zelf nog nooit gedaan)
    kickstart blok van een super bravo! :yes
    vario !!

    uiterlijk :
    ik wil hem zo origineel mogenlijk houden ga hem dus zwart mettalic spuiten.
    en al het plastic behalve de kappen op de brug donker grijs.
    en de velgen worden grijs mettelic
    en chromen schokbrekers van 280 mm
    ledjes komen er op en een dashbordje en een koplamp spoiler 🙂

    leuk ding kan het worde he?

    zeg maar wat je er van vindt:P

    #440631

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    koplamp spoiler:S??

    #440632

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    jah zo’n kapje, als je het ziet ken je het wel;)

    #440633

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    ja zoon hoge kap op je koplamp

    #440634

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    ging de citta ontvetten met tinner, is er een drupperl tinner over die stinker onder het zadel gelekt :'(. nu heb ik geen goedkeuringsnummer meer enzo omdat die tinner over die stikker is gevallen en nu staat er niks meer op :'( hoe krijg ik dit ding nu nog geschouwd?

    #440635

    Monstercitta
    Bijdrager
    Berichten: 241

    onder het zadel is niet de goedkeurings merk maar waar je frame nummer staat dan de andere kant NL in een rondje daarna s 000 nog wat onder het zadel niet dus

    #440637

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    wow, hij is vet (ik zie het voor me)

    ik zie dat het een 2001? model is…met toeter, daar krijg je aardig wat geld voor als je hem wilt verkopen, ik had er eerst ook een, deze namelijk…
    VERKOCHT VOOR 560euro…
    let NIET op de nokia 7710 smartphone met navi, die kreeg de koper er NIET bij…anders was die duurder he:P
    alleen heb ik de toeter-knop, die was eerst geel, daar heb ik een zwarte voor gekocht, zag er wat vetter uit…plus het viel minder op dat die een van de latere modellen was (waardoor ze hem niet zo snel jatten?!:P)

    EDIT/TIP: ik zou al je NIEUWE posts/updates EDITEN in JE EERSTE post, dan wordt het overzichtelijker, en als er dan een update is, moeten de kijkers niet helemaal naar de update zoeken, maar kunnen we gewoon naar je eerste post op de eerste page kijken…

    #440638

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    heej, jij hebt ook wel een vet ding(hou alleen niet van fellen kleure maarja) weet jij waar dat goedkeuringsnummer stond bij dat nieuwe ding van jou(2001 model). want mensen zeggen dat het nummer van het goedkeuringsnummer ook op het balhoofd moet staan, en daar zit alleen mijn frame nummer :'( zit dat goedkeuringsnummer bij jou ook op het balhoofd of ergens anders?laat me alstublieft iets weten kom er niet uit hoe ik dit citta’tje op de weg krijg. en als hij niet op de weg kan is 100 euro al veel.

    #440639

    November Rain
    Bijdrager
    Berichten: 535

    Eej jij die boer uit Bu’ul ;). Jah ook bij hem zit het op het balfhoofd. Aan de andere kant van je framenummer. Als je rechts staat van je brommer zie je je framenr. als je aan de andere kant gaat staan zie je daar je goedkeuringnummer. Ik ben beniwued naar je plannen.. succes ermee!

    #440640

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    ja ik die uit budel:cry plannen zijn leuk maar ik wil eerst dat ding goed hebben maar bij mij zat het niet aan de andere kant :cry is ook niet aan gekloot staat er nog mooi in, en het is een nederlandse snorfiets want op dat stickertje onder het zadel(wat nu weg is:(:cry) stond nl op enzo.

    #440641

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    ben benieuwd jah…
    had je al plannen?

    #440642

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    plannen :
    ga de carter uitveilen
    ga de cilinderkop vlakken ( zelf nog nooit gedaan)
    en komt als het goed is een proma circuit onder

    uiterlijk :
    ik wil hem zo origineel mogenlijk houden ga hem dus zwart mettalic spuiten.
    en al het plastic behalve de kappen op de brug donker grijs.
    en de velgen worden grijs mettelic
    en chromen schokbrekers van 280 mm
    ledjes komen er op en een dashbordje en een koplamp spoiler

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 156)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.