Sproeiers Ali expres

Home Forums Techniek Afstellen Sproeiers Ali expres

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Semmad 2 weeks, 1 day geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker

Mr. Martin
    Topic starter

Hallo, ik heb hier sproeiers liggen van Ali Express.
    Ik zit toch met enige twijfel of ik deze wel durf te gebruiken. Heb geen zin mijn blokje wat ik nog moet inrijden in de soep te draaien. Iemand ervaring met de Ali-sproeiers?

1

Seru.ch
    Bijdrager

Hy Martin
    I have also ordered Sprinklers on Ali and I have measured them. I was also sceptic.
    All of them was the printed size +- 1 size. per example the 65 was measured 66, but that can be a measurement error, I was not able to measure particulary and the error of +- 1 can be my fault. The Dellorto I have measured to compare was also +-1 size.

Robster
    Bijdrager

Originele sproeiers kosten bijna niks, waarom dan knoeien met imitatie…??

Mr. Martin
    Topic starter

Kwam ze tegen op Ali, en had ze besteld. Ze liggen hier nog. Ik heb nauwelijks tijd om naar een bromboer te gaan. En een sproeiersetje laten bezorgen is een beetje overdreven. Kost meer dan dat ze kosten. Maar inmiddels had ik meer dingen nodig, dus gewoon een sproeiersetje van Dellorto mee besteld. Die van Ali stuur ik terug naar China, niet goed geld terug hoop ik..😂👌

1

Semmad
    Bijdrager

Hallo, ik heb hier sproeiers liggen van Ali Express. Ik zit toch met enige twijfel of ik deze wel durf te gebruiken. Heb geen zin mijn blokje wat ik nog moet inrijden in de soep te draaien. Iemand ervaring met de Ali-sproeiers?

Niets aan de hand.
    Kijk naar de bougie kleur.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.