Spaco 13/13

Home Forums Mening & ervaring Carburateurs Spaco 13/13

This topic contains 21 reacties, has 21 deelnemers, and was last updated by DarkNero 12 years, 10 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
  • #149654

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Ik heb meerdere spaco carbs geprobeerd maar tot nu toe ben ik er maar 1 tegengekomen die lekker werkt bij mij. De meeste zijn slecht afgewerkt. En het hefboomsysteem van de gasschuif voelt stroef en ”knakt” soms met gasgeven. (alsof er een dood punt in zit en hij opeens verder schiet)

    #149655

    frf
    Bijdrager
    Berichten: 355

    bij spaco is spluspunt vind ik dat de de benzine inlaat sterker is het schroefdraad he….

    ik heb hier nogal wat dellorto’s liggen die allemaal lekken omdat ze zijn doorgedraaid met spaco geen last van alleen gaskabel is wel fucked…

    net een kickdown van amerikaanse bak denk je dat je volgas doet en dan kan die daarna nog verder 😛

    #149656

    Bjorn
    Bijdrager
    Berichten: 67

    met dat schroefdraad heeft frf gelijk maar de afwerking ( wat al vaker genoemt is ) is iid minder.
    ik rij zelf liever met een dellorto.

    #149657

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    heb nu 1 die lekt aan de bovenkant als ik boven de 60 rij, waar zeg maar het gasgedeelte met 2schroefjes vastzit, lekt aan 1 kant. terwijl de schroefjes goed vast zitten.

    ik heb nog wel een dellorto ligge alst goed zet ik die dr ma eem op:P

    #149664

    dk-piaggio
    Bijdrager
    Berichten: 97

    ik denk als je de dingen die slecht zijn aan de spaco vervangt door de spullen van een ouwe dellorto (iedereen heeft die wel nog een ouwe liggen ofzo) dat dit dan een goeie carbu is

    #149720

    DaanCiao
    Donateur
    Berichten: 320

    Niet kopen, is echt troep.
    Na een week begon hij te lekken aan de bovenkant bij het gasdekseltje.
    Dus geef liever die paar euro extra uit aan een dellorto!

    #149727

    DarkNero
    Bijdrager
    Berichten: 94

    Het is toch Pacco of niet?
    Ik heb er een, geen problemen mee. Een vriend van me heeft een dellortho, maar die is kapot gegaan op een of andere manier…

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.