Proma CC

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Proma CC

This topic contains 9 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by n3ophytenl 13 years geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #149250

    Superbravo
    Topic starter
    Berichten: 61

    Ik heb een Techno Citypower met dikke bocht
    uitgeprobeerd onder mijn Superbravo en die bocht
    kwam onder tegen mijn standaard steun aan waardoor
    hij achter niet op de brug aansluit.
    Mijn vraag is of ik dit probleem ook heb met een Proma
    CC….?

    Iemand toevallig ervaring mee?
    Bedankt.

    #152679

    vesparijder
    Bijdrager
    Berichten: 67

    hoi, ik heb ook sins kort een Proma cc op een gwn origineel blok. Ik ben er best tevreden over, zkr over de boost. die krijg ik rond de 40-45km/h.topsnelheid van mij is rond de 65 km/h, vind ik belange niet mis voor een origineel motortje;).
    M’n DR evo is onderweg en iedereen vind toch dat deze cilinder en deze uitlaat goed bij elkaar passe. Dus ik ben eens benieuwd.
    grtz

    #152680

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Het lijkt me sterk dat je 65 haalt met die setup:con
    60 gaat nog net als hij goed afgesteld staat;)
    Maargoed, dat maakt niks uit, als je je DR Evo hebt gaat hij wel harder dan 65 denk ik:lol

    #152695

    EVO.CITTA
    Bijdrager
    Berichten: 63

    Lak houd het goed en de prestaties zijn goed aleen jammer dat ze nie meer gemaakt worden en zijn slecht 2ehands te vinden.

    #152711

    JayL
    Bijdrager
    Berichten: 753

    na een tijdje gereden met city power met std bromblok wou k na een tijdje toch wa sneller. had een 70cc eronder gekwakt met proma CC. na 1 testritje meteen die proma cc maar onderuit gehaald… wat maakt dat ding een HERRIE! :((

    moet wel toegeven dat t goed loopt enzo, maar dat herrie wat dat ding maakt is echt niet normaal! :no
    ben nou op zoek naar een ander snel uitlaatje….

    #152712

    william
    Bijdrager
    Berichten: 237

    klopt, ik had hem in combinatie met een 43mm dr evo. stationair valt het geluid nog wel mee maar als je naar top snelheid toegaat, :no niet normaal die uitlaat begint echt te janken. maar prestaties zijn goed alleen ik vond het geluid echt zwaar tegenvallen. heb hem toen ook verkocht voor 25€ :'(

    mvg william

    #152713

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Super uitlaat:D, je moet idd wel zeer regelmatig de demperwol vervangen en dan is hij nog niet eens stil…:con

    Echt een takke herrie is die van Thomas op zijn DEPS47mm, echt ongelofenlijk:o (zeker toen proma demper er nog op zat)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #152714

    .-{2F4OV}-.

    Kvond t altijd wel grappig;) Iedereen hoorde me aan komen met 80cc Pinasco en Proma CC…. volle bak met variomatic!

    Bhalve als er rollenbank was… dan stond de politie me meestal al n kwartier op te wachten:lol!

    #154556

    Vespa Si
    Bijdrager
    Berichten: 517

    Heerlijke uitlaat!

    Ik had een prima gun besteld op een deense site ooit maar kreeg deze toegestuurd. Ik was ontzettend pisser want hij heeft me toen 30meer gekost dan nodig en weken wachten. Bedrijf bleken hufters en terug sturen kreeg ik de reactie: dat kan maar weet niet of je iets terug krijgt. O.0 WTF! Dan maar onder m’n grommig gehangen. Wat een bbeest! Ik was zo blij met die uitlaat!

    Optrekken als een tiet en tussen de 40/45 een boost die doodeng was. Gas opendraaien op die snelheid was voorwiel tegenhouden niet omhoog te vliegen:)

    #154557

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Ik heb ook net een Proma CC! =) Ik snap niet dat iedereen hem zoveel herrie vindt maken want dat valt echt wel mee. Ik had daarvoor een Polini SP die maakte pas herrie! :boos

    Echt hij trekt wel k*t maar als ie die boost krijgt rijd erg lekker op ze top en zkr mooi geluidje hoor 😉

    Ik heb ook niet een afgeracht tweedehands ding gekocht maar eentje die bijna nieuw was dus.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.