niet starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen niet starten

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Bert 16 years, 1 month geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #209380

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    heey
    ik was laatst aan het rijden op men ciao en hij hield er plots mee op. starten daarna wel weer meteen maar dan valt hij uit en meteen daarna loopt hij weer. het was ongeveer dat hij gewwoon liep dan krij je plots een bwaaob dan loopt hij gwn en dan bwaaob en hij valt uit.ik heb al andere bougies geprobeerd en weet nou ff niet zo snel wat er gaande is. want hij doet nou helemaal niks meer. hij krijgt wel mengsel heb men carb en lucht filter al schoongemaakt!

    groetjes william

    #218865

    ralph
    Bijdrager
    Berichten: 58

    kan zijn dat je zuigerveren gebroken zijn ik had dat probleem een paar dagen terug ook kijk die anders eens na en koop die dan nieuw

    #218867

    nickciao
    Bijdrager
    Berichten: 70

    ben nu bij een vriend van me uit eindhoven nickciao.
    maar hij maakt wel gewoon goede compressie hoe ken hij met een gebroken zuigerveer compressie maken.

    grotejes william

    #218869

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    klinkt mij meer als een warmloper, controleer je cilinder en zuiger even..

    #218877

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    er zit boven mijn uitlaatpoort een krasje die je wel voelt.
    maar keek ff mijn bougie hoe die vonkt maar die vonkt gele vonkjes. die moeten toch blauw zijn,ik heb al 3 andere geprobeerd maar haalt niets uit denk niet dat het iets me mijn bougie te maken heeft. mengsel krijgt hij goed wat zou het eventueel nog kunnen zijn?

    groetjes william

    #218881

    Bert
    Bijdrager
    Berichten: 36

    Is je bezine toevoer ok? Da’s snel te controleren. 😉

    En even je zuiger controleren als je dat krasje net zag zitten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.