Mini-gumball provincie Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Mini-gumball provincie Groningen

This topic contains 39 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by Tonni 16 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
  • #511047

    Wouz-LwB
    Topic starter
    Berichten: 1693

    AC RACING :
    ik zal ook van de partij zijn op de mini gummball.

    :no=) ik heb me ook ff bovenaan toegevoegd aan het lijstje via AA-T (alrik) zijn account 😛

    btw. laten we dan ook vanuit groningen een punt afspreken om richting zuidhorn aduard te rijden..

    Prima 😉

    #511048

    Wouz-LwB
    Topic starter
    Berichten: 1693

    Fredzzz :

    Wouz-LwB :
    Uitgaan van het slechtste he , je weet nooit wat ze tegenkomen. Mischien rijd mike met z’n ciao het ijselmeer in ?:P Hehe , Gekheid. Maar ga er maar uit dat het nooit helemaal op schema zal gaan. Moeten onderweg gewoon ff bellen met de gumballers 😉

    Zo ken ik hem wel jah :P… In Alkmaar was het ook al bijna fataaaaaaal :bier…

    Verder moeten we (we = de mensen die vanuit Groningen richting Zuidhorn/Aduard vertrekken) afspreken waneer, waar en hoe we vertrekken.

    Hhaha ja toch. mike is een malle toeter :bier:D

    We gaan eerst gewoon gezellig ergens ons vermaken. dan bellen we ff met mike en plannen we de vertrektijd.

    #511049

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jah als we gewoon bij de meeting plek afspreken gaan we ff stuk toeren ( 20km ) en dan eindigen we in zuidhorn.

    Hebben we een half uurtje gereden en kunnen we op een terrasje in zuidhorn gaan chillen :bier:) tot de gang eraan komt. :thumb

    #511050

    Wouz-LwB
    Topic starter
    Berichten: 1693

    Hahah prima idee lijkt me. Hoop echt dat ik dan donderdags terug ben van vakantie.. 🙁 :con

    #511055

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    jalalalala wel bellen met Ali Moetsçhoonmaak hé….!

    Mike
    #511102

    Wouz-LwB
    Topic starter
    Berichten: 1693

    Nog meer liefhebbers ?:P

    #511104

    stfu>>

    haal maybe maar weg:)

    en ff een opmerking op arvid’s taalgebruik:

    grün KAN natuurlijk niet:no het is Grunn met de klemtoon op de u en de u uitgesproken als kunnen

    :bier

    #511105

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    stfu>> :
    haal maybe maar weg:)

    en ff een opmerking op arvid’s taalgebruik:

    grün KAN natuurlijk niet:no het is Grunn met de klemtoon op de u en de u uitgesproken als kunnen

    :bier

    En zo is het maar net

    GRUNN de gekstuh

    #511106

    LvDoni
    Bijdrager
    Berichten: 338

    halfuurtje rijden naar Zuidhorn Hans? maak daar maar 10 min van. Misschien dat ik wel eem meerij als jullie langs aduard komen… of jullie kunne misschien hier wel ff ijsjes hale bij mij :p

    mgoed, dan moet eerst de vespa weer aan de rol… en dat zie ik nog niet zo schnell gebeuren.

    #511156

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Stfu en ik zijn de boel maar eens lopen verkennen daar achter de meetingplek en je kan er echt supermooi toeren :D!

    Wij hadden een kleine route gemaakt van ong 8 km vanaf de meeting plek naar een plek vlak bij zuidhorn ( ong 7km van zuidhorn ) maakt 15 km/h

    Nu kunnen we nog een stuk erbij aan plakke ( via garnwerd zodat de rit 25km word ) zo kunnen we een leuk uurtje door de groningse natuur rijden en soms ff stoppen.

    Is dit wat ? ik ben er erg voor ik vond het met stfu al super vet beetje te crosse op die superlange weggetjes :thumb

    Optie 1 : Rit van 15 km ? vanaf de meeting plek met eindbestemming zuidhorn
    Optie 2 : Rit van 25 km ? vanaf de meeting plek met eindbestemming zuidhorn

    Wat kiezen we ? 😕

    #511157

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    gaan jullie dus rijden, en de mensen die dan uit limburg komen speciaal voor jullie met een aanhanger met de vespa erop (ik dus) die laten jullie staan want denk niet dat me vader de hele tijd met de aanhanger erachter gaat rijden :S,

    beetje raar om dat nu ineens te regelen

    #511158

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Nee nee kenny dit is de DAG VOOR de meeting dus 3 augustus 2007 !

    Dus 3 augustus komen de gumball lui naar groningen. Wij gaan dus 3 augustus de dag voor de meeting van de meeting plek naar zuidhorn om de gumball lui op te wachten :D!

    #511159

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    ahzo, wil net zeggen niet dat ik dadelijk 400km heb gerden en iedereen is de piete wei op

    daar kom ik niet voor, en hoeveel mensen komen er al op de meeting?? schatting?

    #511160

    Wouz-LwB
    Topic starter
    Berichten: 1693

    Ik denk dat de gumballers het brommerrijden die dag wel ff gezien hebben hoor. denk daar ook maar ff aan 😛
    die willen een massage (jelle ?:P)

    #511161

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    @kenny

    Mannetje of 40 – 50 ? zoals het er nu uit ziet. Hangt erg van het weer af… maar we gaan voor net zulk weer als vorig jaar super weer dus !!! :thumb

    @wouz

    Dit geld alleen voor ons he ( DE MINI GUMBALLERS)

    HEEN : wij rijden vanaf de meetingplek – > zuidhorn via een toeristische route heen.

    TERUG: En we rijden met de gumballers via de normale weg ( 7 km van zuidhorn – > groningen ) terug!

    P.s graag wat reactie van de lui uit zuidhorn waar is een beetje een fantsoenlijk terasje daar in zuidhorn 😛 ik wil graag nog een potje bier drinke terwijl ik wacht op de gumballers.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.