Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

This topic contains 381 reacties, has 41 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 15 years, 4 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
  • #431036

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    19ac087 :
    Verder zit ik in afwachting van Ebay! Daar heb ik een bod lopen op een ar80 big bore cilinder. Deze cilinders kosten nieuw 570 euries dus ik hoop dat dit wat word. Het scheelt me een aardige bonk duiten!

    19ac087 :
    Het is geen brute setup en ben dit ook niet van plan. 80 Γ‘ 90 is makkelijk haalbaar met standaard setup πŸ˜› Dit is een leuke snelheid om lekker mee rond te rijden in de zomer 8)

    Die drie rode dingen gaan niet echt goed samen volgensmij toch?:lol

    Wel een zeer leuk dingetje, mooie uitlaat ook:thumb
    Hopelijk kan je die flens nog krijgen;)

    #431037

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    nice man πŸ˜€

    boh 570 euro :S dan hopen maar dat je egt wat spaart πŸ˜›

    #431060

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    @ VespaAvanti: Whahaha, die rode dingen zul je wel vaker tegenkomen in mijn topics als je gaat zoeken maar dat zit zo. Ik heb een standaard rijdende brommer. Dat blok is gewoon 100%.

    Er word van de week een wrak van een blok afgeleverd en die wil ik gaan reviseren en de koppeling aanpassen, want die schijnen snel te slippen en daar komt dan die AR80 op met 32mm gasfabriek en HPI :lol

    @ KennyVespa: Ik heb de cilinder voor 100 pond inclusief verzendkosten dus das echt heel erge lekker πŸ˜€
    Lang leve Ebay!!!

    #431319

    DenHeerscher
    Bijdrager
    Berichten: 1

    yo vette kwak heb je daar staan ^^
    heb deze op marktplaats gezien maar hij was volgens mij diezelfde middag weg πŸ˜›
    anyway, ik heb zelf mn kawaatje n maand of 2 geleden in de prak gereden en brak mn been, nu heb ik bijna alles wat stuk is vervangen maar er zit nog n joekel van n deuk in mn tank. zit er op dat wrak wat jou geleverd word niet misschien een schappelijke (lees: waterdicht en deukvrije) tank? dop is niet nodig. en of je misschien een dekseltje hebt liggen van t oliepotje op t stuur. sorry dat ik je er echt uit t niets mee lastigval maar jouw prijs is de mijne dus pm even πŸ˜›
    groeten,
    Bart

    #431320

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    Hij heeft inderdaad op Marktplaats gestaan maar niet voor lang. Daar hoefde ik geen moment over te twijfelen :thumb

    Ik krijg een wrak van een blok en geen brommert πŸ˜›

    Er staan nog 2 tanks op Ebay.

    Hoe groot is die deuk? Ik had er vroeger een deuk precies op de hoogste punt van de tank en die heeft mijn pa toen netjes geplamuurd. Was geen verschil meer te zien πŸ˜€ Als die te groot is kan je beter een andere kopen πŸ˜›

    Edit: Mijn brommerboer heeft nog een tank liggen. Als je serieus geinteresseerd bent kan ik hem bij hem kopen en voor je opsturen πŸ˜‰

    #431321

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    19ac087 :
    @ VespaAvanti: Whahaha, die rode dingen zul je wel vaker tegenkomen in mijn topics als je gaat zoeken maar dat zit zo. Ik heb een standaard rijdende brommer. Dat blok is gewoon 100%.

    Er word van de week een wrak van een blok afgeleverd en die wil ik gaan reviseren en de koppeling aanpassen, want die schijnen snel te slippen en daar komt dan die AR80 op met 32mm gasfabriek en HPI :lol

    O, zo dus:lol
    Die koppelingen slippen inderdaad best wel snel.
    Ik had toen ik een AR50 had de koppelingsplaten vervangen, alsnog slipte de koppeling als hij koud was:con
    Succes, ben benieuwd hoe het gaat blazen:thumb

    #431323

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    Heb net even mijn Gianelli op het standaard blokkie van de Kawa gemonteerd.
    Is een beetje een klote systeem met die 2 halve ringen en die gekke flens. Ik was 27,50 kwijt met pakking :con

    Hij draaide gelijk zonder problemen 8000rpm i.p.v. de krap 7000rpm die hij maakte met die andere uitlaat. Even een groter sproeiertje en een ander luchtfilter want hij blijft een beetje hangen als je op toeren je gas loslaat en dan gelijk weer gas geeft. Dan krijg je dat BWOAAP geluid!
    Uitlaatje maakt niet al te veel herrie gelukkig en heeft over een groot gebied power πŸ˜€

    Filmpies komen nog. Ben nog aan het bedenken voor de On Board beugel en ben net mijn kamera vergeten naar beneden te nemen πŸ™

    #431378

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    Jawel, hij is binnen.

    De 93cc Autisia voor de Kawa! Hageltje nieuw.

    De zuiger van de Kawa V.S. Polini 46mm zuiger.

    Krijg het nog druk. Dit is maar iets voor na de meeting denk πŸ˜›

    #431380

    st3yn
    Bijdrager
    Berichten: 683

    die is… groot =) Dat gaat echt fucking hard blazen in zo’n schakelbrommer!!

    #431381

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Zeer mooi cilindertje;)
    Dat zal goed gaan blazen=)

    #431383

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    WOW!! Niceee!:thumb

    #431386

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    Het poortmapje van mijn nieuwe 93cc Autisia voor de Kawa!

    Heb nog niet gerekend. Ik ga nu naar me nest πŸ˜›

    #431390

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ziet er goed uit man
    ga je hem ook laten tunen???

    #431393

    Michel
    Topic starter
    Berichten: 1138

    Ik denk het niet. Ik ga me eerst flink verdiepen in het tunen en dan wil ik het zelf gaan doen.

    Er is alleen een zware tegenvaller. De hemd is krom dus me zuiger past er niet in :boos
    Hij is een keer gestuiterd voordat hij de doos in ging, want hij zat echt heel erg goed verpakt en zie een buts zitten op de rand.

    #431394

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    nou das wel balen :S, en nu dan?

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 382)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.