Meeting Sittard, Info, Foto, Filmpje

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Sittard, Info, Foto, Filmpje

Dit onderwerp bevat 42 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door PoliniCiao 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Gebruiker

PSV_HOOL_GELEEN
    Bijdrager

ja, hoezo

PSV_HOOL_GELEEN
    Bijdrager

Maar weet iemand toevallig welke trekveren het beste bij mijn setup zijn. ik heb nu nog standaard trekveren.

Kay
    Bijdrager

Blauwe van polini.

mulder[sst]

ik vind die prestaties van de simoni zwaar tegen vallen, mijn mt heeft nog meer pk.
    Ook jammer dattie geen vario heeft.

Verder ziet et er wel leuk uit

PSV_HOOL_GELEEN
    Bijdrager

ik heb oook wat fotos, ma krijg ze niet erop
    weet iemand hoe ik ze erop kan zetten?

carlos
    Bijdrager

heey ik kan dat filmpje van die simoninie niet openen op de test bank kan je me die niet sturen
    groetjes carlos

PoliniCiao
    Bijdrager

Hier komt een impressie 😆

De groep waarmee we heen reden voor bij epc:

Roels ciao

Alle piaggio’s bij elkaar

Kennyvespa

Cittadriver

Nick orginelli

Het gebakje

Colins jaguar

Dé 100cc simonini met EBR vork

nog eens

Kickstart

Mijn geval

indruk van een sprint met een 80cc 2 fast 4 race

roels witte ciao op de bank!

jordi’s zip

Edjuh
    Bijdrager

Cittadriver nog steeds een sigaar op je evo blok haha:baby

Leuk groepje vespas, ik mis alleen de ‘domino opstelling’ foto.

En die simo ciao, rijdt die altijd op de openbare weg??

R.oel !

die simo ciao is echt een project, was nog niet klaar ermee enzo.. lijkt me niet dat hij er vaak mee op de weg gaat rijden ( maar hij zou eens hier op t forum kijke heeft ie gezegd dus miss hore jullie t nog van m zelf 😛 )

wel was ie aangehouden toen ie naar de meeting kwam, boetes voor geen helm, verzekering, gelestickers etc…

Edjuh
    Bijdrager

R.oel ! :
    die simo ciao is echt een project, was nog niet klaar ermee enzo.. lijkt me niet dat hij er vaak mee op de weg gaat rijden ( maar hij zou eens hier op t forum kijke heeft ie gezegd dus miss hore jullie t nog van m zelf 😛 )

wel was ie aangehouden toen ie naar de meeting kwam, boetes voor geen helm, verzekering, gelestickers etc…

Pff nog geluk dat hij niet mee naar de ‘politie testbank’ mocht, die carb en uitlaat moeten toch wel een belletje doen rinkelen:)

Of is politie soepel op meeting dagen? daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, ze kunnen zo ook talloze mensen naaien en heel veel geld in de staatskas stoppen natuurlijk.

R.oel !

nou ik heb GELUKKIG geen politie gezien gisteren, aleen 2 agenten in een golfje die beetje toezicht hielden op dat terrein daar… 🙂

k denk dat ze op zo’n meetings wel wat soepeler zijn, want anders kunnen ze echt 95% van de bezoekers naaien 😛 iedereen opgevoerd natuurlijk

Ties
    Bijdrager

even over die simociao….
    zonde van dat spuuglelijke stuur..
    das echt TE groot…had ie beter voor 7 euro meer een tnt stuurtje kunnen kopen!

(ervanuitgaand dat dat zon stuur is van crosser…)

PoliniCiao
    Bijdrager

Ja, dat stuur was echt supergroot toen hij erop reed leek wel een harley of zo =)

cittadriver
    Donateur

ja het was zeker geslaagd de meeting.

@edjuh nog steeds de sigaar ja maar ik ga vanavond de s.p. ophalen hij is gelast 🙂

@iedereen die zeikt over de simo hij is nog niet afgesteld en had pas 10 km gereden ofzo

Ties
    Bijdrager

op meeting word meestal regeling getroffen met politie
    ze controleren op het motto

“zolang je je niet als een malloot gedraagd, en aan de verkeersregels houdt, houden we je niet aan…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.