Meeting Sittard, Info, Foto, Filmpje

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Sittard, Info, Foto, Filmpje

This topic contains 42 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by PoliniCiao 17 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
  • #501220

    KennyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1478

    Het was dus egt top op de meeting egt ram vet, er was ook een simonini ciao daar die was egt vet hat ram mooi gelaste stangen in het midde (was geen 1 stang maar 3 die naar elkaar overliepen), was opzich egt een geslaagde dag πŸ˜€

    Hier De foto’s: (Sry dat ze zo klein zijn maar was wat mis gegaan)

    De Simonini:
    |

    |

    |

    |

    |

    |

    |

    Test Resultaten van de Simonini:
    |

    ALs je het niet goed ziet hij ging dus 105 met 6 of 7 pk.

    Het groepje:
    |

    |

    |

    |

    En als laatste natuurlijk waar jullie op wachten het filmpje van de simo:
    |
    [url]http://media.putfile.com/simo-testbank[/url]

    En wil nog effe de mensen bedanken die me hebben geholpen met de cilinderkop die kapot was gegaan dus r.oel bedankt voor de kop en cittadriver en edje bedankt voor het helpen. Heb dus op een bougie van een agregaat naar husi gerden, maar deed het wel en kom ik in me straat trek ik me gas kabel over πŸ˜› (was tog al rot maarjah dan nog :P)

    Maar tog weer een minpuntje: op de terug weg was de bougie van cittadriver naar de fuck gegaan πŸ˜›

    Maar was leuk en veel kijk plezier.

    #508814

    R.oel !

    heb je die foto’s niet groter :O ? zou wel jammer zijn πŸ™

    #508815

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    105 is een nette snelheid, maar 7Pk kan je al uit een malossi blok halen? Naja boeiend.
    Ik vind het filmpje erg mooi.

    Maak die foto’s groter pleaassee!:)

    #508816

    KennyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1478

    Neej is iets kut gegaan sry miss dat ik het een andere keer anders probeer..

    #508817

    stijnvleut
    Bijdrager
    Berichten: 169

    sow he.. das een leuk dingetje..

    misschien een stomme vraag.. maar by dat filmpje.. steekt er iets uit het frame op hoogte van de trapper en dat gaat op en neer? wat is da en waarom gaat da op n neer??

    #508818

    R.oel !

    dat is de luchtfilter, de carb past niet waar die normaal zit, maar zit aan de zijkant πŸ˜‰ die luchtfiler was niet meer 100% dus daarom rammelt ie

    #508819

    edje
    Bijdrager
    Berichten: 135

    jaja was geslaagd dagje πŸ˜‰
    mja graag gedaan kenny πŸ˜€
    en ja con cittadriver naa huis trekken πŸ˜›
    normaal moes hij mij naar huis regele πŸ˜›

    #508821

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Toffff

    En kenny je hebt thumbnails gelinkt dat zijn natuurlijk kleine previews van foto’s. Moet je even inloggen op putfile en de goeie links kopieren!

    #508822

    Colin
    Bijdrager
    Berichten: 480

    Kennyvespa, je had ons ook wel effe kunne roepe voor een groepsfoto voordat jullie weg gingen want nu sta ik met me broertje op de 3e foto want achterelkaar niet goed in beeld πŸ˜‰ als er binnenkort weer een meeting in de buurt is dan gaan we weer πŸ˜‰ of we maken nog eens een kleine meeting onder ons in limburg πŸ™‚

    #508823

    Vincent Vario
    Bijdrager
    Berichten: 452

    Het filmje is super, ik had alleen wel meer verwacht van een 88cc blok met 28mm carb… ookal blijft het een vespa

    #508825

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    dat snap ik dus ook niet van dat 100cc blok…

    dat is standard toch gewoon 12 pk als het uit de fabriek komt na hun test banken?

    #508827

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Die 12 PK die opgegeven wordt, is aan de krukas gemeten. Afhankelijk van je overbrenging gaan daar nog een behoorlijk aantal procenten vanaf… Ze kunnen vanaf fabriek geen wiel PK’s opgeven, tenzij ze je ook de volledige geteste setup vermelden. Als jij dan ook maar één dingetje anders doet, kan er al een volledig ander resultaat uitkomen!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #508828

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    ik hoop ooit eens met de sprocatti op zo’n testbank te staan.
    Ook mooie foto’s & filmpjes.

    #508830

    PSV_HOOL_GELEEN
    Bijdrager
    Berichten: 28

    Heey, kenny. ik kwam je tege op die meeting. .( ik had die paarse vespa) vette foto’s trouwens.

    groetjes danny

    #508831

    Colin
    Bijdrager
    Berichten: 480

    PSV_HOOL_GELEEN :
    Heey, kenny. ik kwam je tege op die meeting. .( ik had die paarse vespa) vette foto’s trouwens.

    groetjes danny

    jij had hem ook bij de customshow neer gezet he :lol

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.