Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

This topic contains 124 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by R.oel ! 17 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 125)
  • Gebruiker
  • #508555

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    HAHAHA die is goed πŸ˜€

    #508556

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    ziezo,is verbeterd

    #508557

    R.oel !

    :D:D heb je toch niks aan als je dat zou proberen.. weet je hoe dat opvalt zo’n sprocatti blok.. πŸ˜‰

    #508558

    Kay
    Bijdrager
    Berichten: 474

    Roel,jelle,kennyvespa,misschien kom ik ook mee,maar dan moet ik nog flink gaan opschieten.:o

    #508559

    Jelle89

    kdenk het ook, zou de coater maar eens bellen, of hem zelf spuiten en kickblok deronder douwe, en je rolletjes moeten ariveren, dan werkt je vario weer goed..dus nog veel te doen

    edit: stephan wil de 70 dr evo terug, geef hem niet mijn zuiger..

    #508568

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    barry :
    Ikke niet!!!!!!Ben de vorige keer in Geleen bestolen.
    Voorvario weg.
    Vliegwieltrekker weg.

    Je rijd eens met de mini & auto was niet afgesloten.

    Ik heb er 2 , deze hangen onderaan mijn armen & komen aan als een betonblok!!!rarara wat is dit??????
    Hopelijk kom ik zijn naam eens te weten.

    Barry, dat zal wel meevallen want dit is een legale meeting en er mogen dus geen autos op het terrein, en ik denk dat je mini ciao veel bekijks zal hebben!

    #508569

    Jelle89

    daarom, lijkt me bhoorlijk leuk als de belgische beer weer komt..kan ie zien hoe goed me vespie loopt:D..
    hoop eiglijk wel dat je komt..;)..

    #508570

    Colin
    Bijdrager
    Berichten: 480

    Ik heb echt zin om naar de meeting te gaan, ben hard bezig met me brommer ik moet alleen nog wat stickers plakken en me 2e kappen set nog goed inorde maken en dan zal alles gereed zijn voor 6 augustus, alleen ik heb wel een standaart setup met handmade omdat dit een brommer is voor school en vrijetijd dus niet allemaal gaan denken dat ik met een dikke setup aan kom, gaat me om het uiterlijk πŸ™‚

    #508571

    Colin
    Bijdrager
    Berichten: 480

    en dinsdag met poliniciao naar Epc voor wat onderdeeltjes en we zulle wat meer informatie vragen over 6 augustus

    #508572

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    die is ech supervet aan het worden colin :thumb
    ga zo verder lekker originele idieen wat niemand heeft bedenken πŸ™‚

    #508573

    Colin
    Bijdrager
    Berichten: 480

    zal deze week of iets later wel een topic openen over mijn brommer πŸ™‚ kan iedereen zien waar ik lang mee bezig ben geweest

    #508574

    R.oel !

    jullie zien dan ook wel waar ik nu mee bezig ben πŸ˜‰ offtopic maja k kon t niet late ..

    #508575

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    wie gaat er 23 juli naar de meeting in stein??:con

    #508576

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Nick_orginelli :
    wie gaat er 23 juli naar de meeting in stein??:con

    Als die Simonini……………..er is zal ik er zijn.Maar zal niet in vrede zijn,snappie???

    #508577

    R.oel !

    Nick_orginelli :
    wie gaat er 23 juli naar de meeting in stein??:con

    hmm alweer een andere meeting :S πŸ˜› maja 6 aug ga ik, stata al vast nu πŸ˜€

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 125)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.