Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

Dit onderwerp bevat 124 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door R.oel ! 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 125)
  • Gebruiker

FonS
    Bijdrager

ooohhhhhh… klotezooi.. ik was net (vanmorgen dan he) onderweg naar de meeting, maar ver kwam ik niet.. 🙁
    mooie vastloper gehad, ook hele mooie krassen in mn cilinder en op mn zuiger.
    maarjah, nix aan te doen, hij loopt alweer, en goed 😉 ff andere cilinder en zuiger gepakt.

ik wacht op de foto’s… 😛

Fredzzz
    Moderator

kjeld :
    Was idd erg vet. Veel scooters maarja wat wil je op een scooter meeting. We hadden toch met zijn allen wat bekijks in de vespa hoek. Lullig dat kennyvespa zijn kop dol had maar gelukkig is het gefikst.

Roel met ze ciao’tje op de testbank (ik zal het maar verklappen) 4.2 bhp @ 60.9 km/h. Was een gast die een simo ciao had maar hij was nog niet af (voorwiel zat los en had geen voorrem). Daarna issie hem nog gaan halen en had ie ergens in de 6 pk (met een blok van 10 km oud ofzo). Gezellig dagje dus…

had de simo nou maar 6 pk of lees ik het fout wat jij schrijft?

vespa ciao het gebakje
    Bijdrager

ja was cool dagje 🙂

zkr om iedereen een keertje in het echt te zien en de bijhorende brommers:thumb
    roel ik heb jou testbankrun op film staan als je hem wilt hebbe hoor ik het wel 😉
    die blauwe vespa met die 100CC die bij die customshow stond zag er wel sjiek uit.!=)
    of die opgevoerde solexe :p dikke pijp eraan hange en andere voorband voor de slijtage :lol
    die puchjes rede ook wel netjes op dat korte stukje toch al dik in 70km/h

Jelle89

kjeld :
    Was idd erg vet. Veel scooters maarja wat wil je op een scooter meeting. We hadden toch met zijn allen wat bekijks in de vespa hoek. Lullig dat kennyvespa zijn kop dol had maar gelukkig is het gefikst.

Roel met ze ciao’tje op de testbank (ik zal het maar verklappen) 4.2 bhp @ 60.9 km/h. Was een gast die een simo ciao had maar hij was nog niet af (voorwiel zat los en had geen voorrem). Daarna issie hem nog gaan halen en had ie ergens in de 6 pk (met een blok van 10 km oud ofzo). Gezellig dagje dus…

ff bewijs tonen dat die van roel 4,2 pk had…

is best wel gruwelijk:P..vespa ciao het gebakje heeft ons ng ff een wheeeely laten zien, was wel vet..
    op de meeting was het wel lache..

R.oel !

vespa ciao het gebakje :
    ja was cool dagje 🙂

zkr om iedereen een keertje in het echt te zien en de bijhorende brommers:thumb
    roel ik heb jou testbankrun op film staan als je hem wilt hebbe hoor ik het wel 😉
    die blauwe vespa met die 100CC die bij die customshow stond zag er wel sjiek uit.!=)
    of die opgevoerde solexe :p dikke pijp eraan hange en andere voorband voor de slijtage :lol
    die puchjes rede ook wel netjes op dat korte stukje toch al dik in 70km/h

die jongen met de zwarte puch ken ik, reed best netjes dat ding 😛 ja stuur me aub dat filmpje ff ( msn is: roelie_thats_me@hotmail.com )

@ Fredzzzzz : ik was er toen niet bij, maar was tussen de 6 en 7 pk ja, maar volgens die jonge zelf kon er wel meer uit komen, die gast van de rollerbank hield m niet lang genoeg open zei die..

Colin
    Bijdrager

ik was bij de rollerbank toen die 100 cc Simonini derop stond , en hij had maar 6 pk want hij had hem helemaal niet afgesteld , de kit was net 3 dagen oud =) en ging die op de testbank direct al op volle toere, helemaal vol gas :lol

Vespa_BitCh
    Bijdrager

tot hoelaat is het afglopen de meeting

Colin
    Bijdrager

Ik ben nu net terug van de meeting,
    het was echt super daar, hele mooie sprints
    was wel lache met iedereen,
    heb wat foto’s gemaakt en die komen er binnekort op en heb iets van 35 filmpjuhs hoe de scooters sprinte,
    het was echt gezellig 🙂 als weer een meeting in de buurt is ben ik van de partij
    is Half 7 en we zijn net thuis hebbe 3 kwartier gereden zoiets

Roel ik heb een filmpje van je vespa op de rollerbank die zal ik vanavond of morge op de site zetten 🙂
    en zal alle foto’s van ons derop zette , heb wel een stuk of 5 foto’s van de vespa met de Simonini 100cc kit,
    We kwamen van de MC Donalds af bij het fortunastation en reed ik ineens naast een 100cc =)

het was gezellig, foto’s komen snel

R.oel !

Vespa_BitCh :
    tot hoelaat is het afglopen de meeting

was om 6 uur afgelopen als t goed is.. 😉

PoliniCiao
    Bijdrager

Hier komt een impressie 😆

De groep waarmee we heen reden voor bij epc:

Roels ciao

Alle piaggio’s bij elkaar

Kennyvespa

Monstercitta

Nick orginelli

Het gebakje

Colins jaguar

Dé 100cc simonini met EBR vork

nog eens

Kickstart

Mijn geval

Jelle89

kwil filmpjes zien:P

Colin
    Bijdrager

waar doen jullie die filmpjes oploade? op welke site? want heb een stuk of 20 filmpjes van die meeting maar ik weet niet op welke site ik die moet zetten

PoliniCiao
    Bijdrager

Ik heb hele mooie van roel op de bank alleen die wil hij niet uploaden @ putfile hij zegt dat ik ze moet veranderen naar wma of zoiets 🙁

Vespa_BitCh
    Bijdrager

weet iemand als kennyvespa er nog is of niej..

vespa ciao het gebakje
    Bijdrager

ik heb er ook gemaakt heb ze al naar roel zelf gestuurd maar probeer ze eens te uploade via Youtube die site waar ik dat wheely filmpje ook mee heb geupload werkt perfect:thumb

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 125)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.