Meeting Eindhoven

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Eindhoven

This topic contains 237 reacties, has 32 deelnemers, and was last updated by eddi 17 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 238)
  • Gebruiker
  • #509832

    Bo3T
    Bijdrager
    Berichten: 596

    wij komen ook! sb roy/maikel/ik

    #509833

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    Rebel :
    K wil wel us komen als niet te moeilijk te vinden is alleen dan met me fiets

    optimistich:lol dat is 60km heen en 60 km terug:D met de fiets ?? -> sportief;)

    #509834

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Is 115km enkel voor mij.Ik denk dat ik met de auto kom.

    #509835

    Rebel

    Nick_orginelli :

    Rebel :
    K wil wel us komen als niet te moeilijk te vinden is alleen dan met me fiets

    optimistich:lol dat is 60km heen en 60 km terug:D met de fiets ?? -> sportief;)

    Ik heb een fiets in eindhoven hoe kom je dan op 60 😛

    Zit er nogal op school he 😛

    #509837

    stijnvleut
    Bijdrager
    Berichten: 169

    timmetje is dit topic begonnen.. maar er gebeurt niet egt veel =0 misschien moet er iets geregelt worden 😉

    #509840

    Timmetje
    Topic starter
    Berichten: 302

    Ja sorry, laatste dagen niet meer online geweest. Maar stijn, als je die handvaten nog hebt, kunnen we misschien ook iets afspreken voor die meeting, met kwafo gaat het regelen van een locatie beetje moeilijk, vanwege afstand etc.

    Voeg me anders maar op msn toe: timmetje1990@gmail.com

    #509841

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    ik ben ook van de partij! als ik mischien vervoer kan regelen,

    #509842

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Bij Stijnvleut is het iig een goeie locatie:) Komen niet veel wouten, als ze komen dan vluchten we bij jou het huis in Stijn.

    Ik wil wel eens langskomen, als mijn ciao weer rijdt (kan nooit lang meer duren)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #509843

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ik denk dat ik ook wel kom
    leukt me spr vet
    ik ik ben niet verzekerd en niet geschouwd dus er moeten zeker geen wouten komen;)
    maar waar is het ergens in eindhoven?? zodat ik de weg wel vind:P

    #509844

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    als we een toerrit maken kan het dan wel aub beetje biuiten eindhoven waar wat minder politie komt
    dan rij ik denk ik ook wel mee:P

    #509845

    eddi
    Bijdrager
    Berichten: 307

    Kan best, als je richting lieshout gaat heb je een mooie route, lekker rustig… beetje landweggetjes en zo

    weet niet wat jullie willen maar anders wil ik ook wel ’s rondzien.. route en een eventuele stopplaats… iets eten en/of drinken.. Wel aan te bevelen als er mensen van verder weg willen komen;) (woon trouwens een scheet ver van stijnvleut)

    #509846

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    jah is wel ok
    ik neem toch wat reserve benzine mee denk ik;)

    #509847

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    eddi :
    Kan best, als je richting lieshout gaat heb je een mooie route, lekker rustig… beetje landweggetjes en zo

    weet niet wat jullie willen maar anders wil ik ook wel ’s rondzien.. route en een eventuele stopplaats… iets eten en/of drinken.. Wel aan te bevelen als er mensen van verder weg willen komen;) (woon trouwens een scheet ver van stijnvleut)

    Jij woont toch ongeveer tegenover “van de burgt bromfietsen” ? (iig die wijk dan)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #509848

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    maar wij komen van de richting budel
    dan kom je toch op zon ringweg eindhoven??
    ochjah laat maar wat weten als het zover is:P
    KOMT WEL GOED;)

    #509849

    stijnvleut
    Bijdrager
    Berichten: 169

    uhm .. als je bij ons de straat uit rijd zitten er ook 3 benzine pompen… maar geen brom mix dus moet je wel wa olie meenemen als je wilt tanken :O 😛 en ja langs het kanaal rije is mooi… fietspaden 😛 komme geen autos en kan je mooi door stad van gerwen terug langs nederwetten! en timmetje is zal je toe voegen en dan zullen we het er over hebben!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 238)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.