Malossi krukas – trekstarter

Home Forums Algemeen Website Malossi krukas – trekstarter

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by sx3-swe 4 months, 2 weeks geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

Julianpurplecitta
    Topic starter

Hallo, ik heb al een tijdje de trekstarter voor op mijn citta, wat dus op mijn standaard blok lag. Heb nu dus een 80cc blok met de malossi volle wangen krukas met de andere maat moer dus ik kan mijn trekstarter niet meer gebruiken. ( en heb ook de fox koppeling dus is heel vervelend aanrennen )
    weet iemand een idee hoe ik de trekstarter alsnog kan gebruiken met deze krukas? Alvast bedankt voor de hulp!

PoliniCiao
    Bijdrager

Er zijn Duitsers wat daar een speciale moer voor gemaakt hebben. Ik zou eens vragen in Duitse facebook groepen.
    Ik heb om die reden een volle wangen mazuchelli gekocht voor mijn Malossi blokje.

Julianpurplecitta
    Topic starter

Aah oke, en bij welke groep moet ik dan zijn?

sx3-swe
    Bijdrager

I have the “PVR” pullstrter for mine. The nut is availble with M8 (standard) and M10 (Malossi).
    Depending on how your nut is designed, you can drill it and remake the threads with M10 instead.
    If you want to take the easy way out you can buy the parts frrom Italy, contact “Paolo Pvr” on Facebook.

Julianpurplecitta
    Topic starter

weet iemand de maat (schroefdraad) van de malossi krukas? Dan kan ik misschien een verloopmoer kopen

sx3-swe
    Bijdrager

M10x1,25

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.