LeoVinci Racing

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten LeoVinci Racing

This topic contains 26 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by Leovince 13 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
  • #149244

    JayL
    Topic starter
    Berichten: 753

    Iemand ervaring met de LeoVinci Racing? Post t hier aub πŸ˜‰

    #152889

    ciao1981
    Bijdrager
    Berichten: 48

    Het is blijkbaar de beste

    #152890

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    @ JayL ; Hoe kom je nu weer bij die naam ? Hij wordt van alles genoemd maar deze heb ik nog niet gehoord :p

    @ ciao1981 ; De beste? Geen enkele bestaande uitlaat is ‘de beste’ , hij kan wel voor 1 bepaalde setup ‘de beste’ zijn ja.

    Maar okee, ik heb er eentje en Herr Flick ook, hij heeft hem nog niet zo lang en ook nog niet echt getest geloof ik.
    Naar mijn eigen ervaring is het een laagtoerige uitlaat, goed voor je huis tuin & keuken ciao’tje met 50 en 60cc en poelie overbrenging.
    Beetje leuke setup met vario wordt verpest door het lage max. toerental die je met deze pijp kunt halen. Trekkracht is wΓ©l goed dan.

    Hij werd de ‘ronde Leo’ genoemd omdat de gewone Leo krul vroeger van die halfplatte dempers hadden, en ik geloof dat hij op Ciaocrossclub de LeoVinci Squadrata (vierkant) genoemd wordt, waarom weet ik ook niet πŸ˜•

    #152891

    JayL
    Topic starter
    Berichten: 753

    @FonS Ik had hem nieuw van een italiaans importeur gekocht, en toen droeg hij ook de naam LeoVinci Racing πŸ˜› Op de verpakking staat apart van dit “LeoVinci Racing Spare Parts” ook verder niks op vermeld, dus het kan best zijn dat het geen Racing wordt genoemd. Squadrata is iig een zeer lelijk naam voor een uitlaat :haha

    Zijn er verder geen anderen die echt ervaring hiermee hebben?

    #152892

    henny
    Bijdrager
    Berichten: 234

    jawel, ik he deze uitlaat onder mijn 43mm vario ciao met 1:7 over brenging.
    omdat mijn overbrenging zo lang/te lang is, trek deze uitlaat veel beter dan een top one, of een handmade.

    #152893

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    JayL :
    Ik had hem nieuw van een italiaans importeur gekocht

    nieuw is wel super vet ! graag foto :p

    #152908

    JayL
    Topic starter
    Berichten: 753

    Ask and yee shall receive πŸ˜›



    #152909

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Wow nice uitlaatje! Beter dan al die grijze:thumb

    #152910

    RiPe
    Bijdrager
    Berichten: 812

    wel mooi pijpje ja
    dat “leovinci” op de demper staat dat niet op zn kop? als je hem monteert 😐

    #152911

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    damn die is mooi πŸ™‚ ik had ook LeoVinci op de demper staan (zie je nu niet meer) maar die van jou staat inderdaad verkeerd om, beetje raar… (naar het wiel gericht)
    als hem gaat gebruiken, wees er zuinig op !!

    #152912

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    NICE! een echte i must have uitlaat

    #152913

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Volgens mij stond de tekst aan beide kanten bij deze Leo’s.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #152914

    JayL
    Topic starter
    Berichten: 753

    De tekst staat idd aan beide kanten :thumb Het zijn slimme Italianen, hoor πŸ˜›

    Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik ermee wil doen. Misschien dat ik hem op de koop zet πŸ˜€
    Aan de andere kant is het een vrij zeldzame uitlaat en het is echt voor een Si bedoelt, wat je ook bijna nooit tegenkomt πŸ˜€

    #152915

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    k hep de uitlaat ook loopt suprr goed, op 50.60.70cc op 80cc vond ik um wel kut loopen:con
    trekt goed en loopt best hard duzja erg fijn uitlaatje=)

    #154304

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Ik heb hem er nu dus opzitten, trekt heel hard op en gaat ook best lekker hard met een ongeveild carter, 50cc, 13/13 en powerfilter en poulie 80.

    Alleen hij past dus niet met een bokstandaard. Want dan krijg je dit:

    Best jammer en ik kan die bokstandaard er maar niet afkrijg want die zit niet vastgeschroefd ofzo.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.