Kenteken onleesbaar maken voor cameras

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Kenteken onleesbaar maken voor cameras

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 4 years, 1 month geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #793832

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Nee ik ga geen overval plegen 😛 ik wil in de milieuzone rijden zonder een boete te krijgen en dat doe ik nu door een rugzak over me nummerbord te hangen. Daar heb ik ff geen zin meer in dus zoek ik een alternatief ervoor.
    20200221_18222920200221_182212
    Ik heb een beetje zoiets in gedachte door gewoon het nummerbord om te buigen en een beetje te verplaatsen. Maar ik zit met me ouwe type achterlicht, anders kon ik het gebogen nummerbord hoger zetten en dan valt het ook niet zo op en was het meteen opgelost. Maar ik heb liever geen inbouw achterlicht dus die op me spatbord hou ik daar liever. Heeft iemand nog een idee om die boetes te ontwijken? Ik kan maar weinig bedenken verder 😕

    #793833

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443

    Nee ik ga geen overval plegen 😛 ik wil in de milieuzone rijden zonder een boete te krijgen en dat doe ik nu door een rugzak over me nummerbord te hangen. Daar heb ik ff geen zin meer in dus zoek ik een alternatief ervoor. 20200221_18222920200221_182212 Ik heb een beetje zoiets in gedachte door gewoon het nummerbord om te buigen en een beetje te verplaatsen. Maar ik zit met me ouwe type achterlicht, anders kon ik het gebogen nummerbord hoger zetten en dan valt het ook niet zo op en was het meteen opgelost. Maar ik heb liever geen inbouw achterlicht dus die op me spatbord hou ik daar liever. Heeft iemand nog een idee om die boetes te ontwijken? Ik kan maar weinig bedenken verder 😕

    :mrgreen:

    https://youtu.be/n4u_PbToSHU

    #793842

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Als het gaat om de fototoestellen te slim af te zijn dan is haarlak of een ander zeer goed licht reflecterend middel over het nummerbord te spuiten, op de foto zien ze dan alleen een witte licht vlek en niet de cijfers en letters. Dit werkte vroeger aardig goed, alhoewel de fototoestellen met de dag beter worden en misschien al wel de reflectie weet tegen te gaan.

    Oja, van mij heb je niks gehoord  😈

    TICKLING BARN
    #793843

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Haha ja dat kan ook nog, maar ik weet niet hoe het zit met de milieuzone cameras. En zo’n draaibare houder kost ook nog duur 😯

    #793863

    Joor
    Donateur
    Berichten: 278
    #793870

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik ben geen moderator, maar ik zou dit topic verwijderd hebben.
    We hoeven niet roomser te zijn dan de paus, maar  dit hoort niet op het forum thuis.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years, 1 month geleden door zevenenergie.
    #793906

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, ik hoef geen James Bond achtige draaibare platen (wat ik wel gaaf vind hoor 😎 ) maar gewoon dat me nummerbord niet te zien is door zo’n milieuzone camera die meestal op hoge palen staan. Dus normaal zichtbaar voor iedereen, maar liever vanaf een bepaalde hoogte niet zodat ik geen boete krijg als ik langs een milieuzone camera rij.

    #793909

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ja weet je, het spreekt mij gewoon niet aan.
    In Den Haag is ook al een heel gebied waar je met de snorfiets niet in mag en op sommige plekken is dat eigenlijk al gemeen goed geworden. Dan is dat gewoon een beetje aso om er wel doorheen te scheuren. Op sommige plekken slaat het hele maal nergens op en dan rijd ik er gewoon door een. Maar ik ga mijn kenteken niet onleesbaar maken, daar krijg je trouwens ook een boete van 75 euro voor.
    Ieder trekt zo zijn grens en dat mag iedereen zelf weten.

    Maar om hier op het forum te vragen hoe je kan knoeien met het kenteken vind ik te ver gaan. Dat doe je maar op whatsapp of zo iets.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years, 1 month geleden door zevenenergie.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.