hoe achterlicht Si monteren?

Home Forums Techniek Elektrisch hoe achterlicht Si monteren?

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Shark 2 years, 12 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #808754

    Shark
    Topic starter
    Berichten: 474

    Ik dacht net nog even een stukje te gaan rijden in het donker om mijn eigen led-brouwsels te testen in echte rijomstandigheden. Maar ik zat te klooien met de gekartelde ring die voor goede massa moet zorgen.

    Kan iemand uitleggen wat de handigheid is om dat ringetje op zijn plek te houden als je de bout er van onderen in moet draaien?

    Als ik het ringetje erin schuif (dus net onder het achterlicht en net boven het achterspatbord (want daar moet ie denk ik?), valt steeds het ringetje naar beneden als ik van onderuit het moertje probeer te mikken in het gat in het frame. Wat is de truc?

    #808755

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 325

    mischien beetje vet er aan doen zo dat hij blijft plakken en je het 6 kant boutje/moertje makkelijker in het gat van het rame kunt draaien.

    #808771

    Shark
    Topic starter
    Berichten: 474

    ok vet bleek niet nodig, de truc was voor mij om met een steeksleutel 13mm het ringetje met de ene hand om zijn plaats te zouden en dan met de andere hand het boutje door het gaatje wurmen.

    Het grote verschil was dat ik er vandaag in goed licht eens goed de tijd ervoor nam, versus de eerste poging waarbij ik in de kou en in het donker het vlug vlug wou doen 🙂

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.