Herfst meeting Thorn – 31 oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herfst meeting Thorn – 31 oktober

This topic contains 208 reacties, has 57 deelnemers, and was last updated by joelciao 12 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
  • #519191

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    ja ik zal kijken wat ik doe ivm het drinken enz. maar muziek zou toch wel leuk zijn?

    dus ik zou zeggen wat voor liedjes horen jullie graag?

    gr

    #519193

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Ik moet me helaas afmelden voor de meeting,

    Zonet is van de Speedengine de krukas gebroken, ik heb geen tijd om het blok voor die tijd weer opnieuw op te bouwen,en de andere Ciao is dan ook nog niet klaar.

    Gr Sjoerd

    #519194

    floor-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 139

    damn das kut,maar probeer hem klaar te krijgen he we hadden je ciao er ook graag bij gehad Gr Floor-ciao;)

    #518254

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    je hebt meer dan een maand om een krukas te vinden en te monteren moet toch wel lukken lijkt me 😉
    Hopelijk wordt het een mooie meeting, zo te lezen tot nu toe wel dus mensen : schrijf u in en komt allen :!

    #518245

    Tom ciao

    Ik kom misschien ook langs, ik denk alleen niet met de vespa want dat is me iets tever met een 50cc’tje.

    #518229

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    leon ciao :
    je hebt meer dan een maand om een krukas te vinden en te monteren moet toch wel lukken lijkt me 😉
    Hopelijk wordt het een mooie meeting, zo te lezen tot nu toe wel dus mensen : schrijf u in en komt allen :!

    Ik heb het druk met school,

    De andere ciao, en ik heb er weinig zin in;)

    #519203

    floor-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 139

    @sjoerd jij zit toch ook op sjm op school in maaseik meen ik of niet ? ik wil je je krukas wel monteren in je blok ik kan dat onder de praktijk uren doen want ik volg auto op school laat maar iets weten als je ermee akkoord gaat of niet gr Floor-ciao;)

    #519273

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    het kan zijn dat de blauwe al niet mee kan om een rede die ik liever persoonlijk houdt maar ja jammer.

    gr

    #519274

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    hoezo dat, neem de blauwe sprinter gewoon mee die is echt mooi man. We willen zo veel mogelijk special vespa’s bij elkaar hebben staan en zien vlammen uitraard :thumb
    thom en ik komen ook met 2 mooie snelle brommers 😀

    #519276

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    now ja ik had hem mee kunnen nemen maar in een keer wordt me van alles niet gegund of ja moeilijk uit te leggen als
    je niet weet waar het over gaat maar het komt er op neer dat ik onderdelen mis die ik niet zomaar opnieuw
    kan opbrengen aangezien ik ook al een duur voorwerp heb moeten kopen van 700 euro maar ja.

    of niet als je een vriend bent van iemand zeg maar iemands beste vriend en iemand anders wil wat van je kopen
    waar in ditgeval ik gebruik van maak dan ga je toch niet zomaar dat geen verkopen voor 3 tientjes dat
    is die vriend dan toch wel meer waardt dacht ik maar dat is blijkbaar op vandaag niet meer aan de orde.
    en dat onderdeel was heel belangrijk maar ja.

    gr

    #519277

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    virgil :
    now ja ik had hem mee kunnen nemen maar in een keer wordt me van alles niet gegund of ja moeilijk uit te leggen als
    je niet weet waar het over gaat maar het komt er op neer dat ik onderdelen mis die ik niet zomaar opnieuw
    kan opbrengen aangezien ik ook al een duur voorwerp heb moeten kopen van 700 euro maar ja.

    of niet als je een vriend bent van iemand zeg maar iemands beste vriend en iemand anders wil wat van je kopen
    waar in ditgeval ik gebruik van maak dan ga je toch niet zomaar dat geen verkopen voor 3 tientjes dat
    is die vriend dan toch wel meer waardt dacht ik maar dat is blijkbaar op vandaag niet meer aan de orde.
    en dat onderdeel was heel belangrijk maar ja.

    gr

    Sorry voor het off:

    Een onderdeel van 700,- dat heel belangrijk is voor de blauwe brommer waardoor die niet mee kan naar een meeting?
    Raar stukje tekst.
    Wat mis je dan?
    Een gouden uitlaat? 😛

    #519279

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    virgil :
    now ja ik had hem mee kunnen nemen maar in een keer wordt me van alles niet gegund of ja moeilijk uit te leggen als
    je niet weet waar het over gaat maar het komt er op neer dat ik onderdelen mis die ik niet zomaar opnieuw
    kan opbrengen aangezien ik ook al een duur voorwerp heb moeten kopen van 700 euro maar ja.

    of niet als je een vriend bent van iemand zeg maar iemands beste vriend en iemand anders wil wat van je kopen
    waar in ditgeval ik gebruik van maak dan ga je toch niet zomaar dat geen verkopen voor 3 tientjes dat
    is die vriend dan toch wel meer waardt dacht ik maar dat is blijkbaar op vandaag niet meer aan de orde.
    en dat onderdeel was heel belangrijk maar ja.

    gr

    Zou je AUB een beetje meer aan je interpunctie en je zinsopbouw willen denken?

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #519281

    MofaFreak87
    Bijdrager
    Berichten: 225

    hey ho

    you can list me up ! i hope i get free so that i can join your meeting 😀

    #519289

    floor-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 139

    eej is of komt er ook een roller of testbank of hoe je het wilt noemen naar Thorn want ik had toch graag geweten wat mijn ciao in zich heeft van max power gr Floor-ciao:thumb

    #519294

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Heey,

    @Jarco: Ik heb een electrische fiets gekocht deze kan ik dan fijn gebruiken om te fietsen naar school
    omdat ik elke dat 43km moet fietsen vindt ik dat wel fijn dus het is niet voor de blauwe
    brommer.

    Trouwens ik heb een caburateur geregeld, een 21mm stage 6 met gepolijste kelk en powerjet.
    Dus dat gaat nog beter lopen dan eerst.

    Nog meer goed nieuws na al dat slecht, ik heb een v-snaar gekocht deze past ook goed dus kan ik eindelijk rijden
    als hij weer in mekaar zit.

    @tonni: sorry

    @floor-ciao: ik weet niet of er een roller komt zou niet weten wie deze voorjaars meegenomen heeft?

    @mofafreak: i have list you up me friend!

    groetjes

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 209)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.