han’s vespa perso

Home Forums Perso’s Projecten han’s vespa perso

This topic contains 32 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by hansieb 15 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
  • #284141

    hanborkii
    Topic starter
    Berichten: 50

    ik zal me even voorstellen ik ben han borkink 14 jaar uit almen gelderland. ik heb mijn vespa si op mijn 13de verjaardag gekregen van mijn buurman hij deed het niet meteen want er moest een niewe binneband in. genoeg gepraaat over het verleden, ik ben van plan om er iets moois van te maken wat niet veel mensen hebben iedeeΓ©n zijn welkom. zo ziet hij er nu uit http://www.mijnalbum.nl/Album=3KXYGBIH hieronder staan mijn ideen

    uiterlijk:
    sprinter of crosser
    sport stuurtje
    zwart met oranje
    neon
    racegaas
    voetsteuntjes
    killswitch
    weinig troep erop en bagage drager weg:D

    motorisch:
    ben ik nog niet egt over uit ik zit te denke aan een 50 cc snel

    #434792

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    zou ook leuk zijn als je wat foto’s enzo plaatst πŸ™‚ πŸ˜‰
    maar ideetje: maak er een racer niet te veel toeters en bellen eraan πŸ™‚ een si is het mooist als hij naked is

    #434793

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Hmm dit is een beetje een zwakke perso.. Zet er eens wat foto’s bij en vertel over je plannen, setup etc etc

    #434794

    hanborkii
    Topic starter
    Berichten: 50

    ik heb een link geplaatst want hoe je foto’s plaatst weet ik nog niet maar ik ben van plan om tog een racer te maken een beetje naked maar wat voor voorvork kan ik daat het beste voor gebruiken

    #434795

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    check mijn perso si projectje:P ik heb gewoon een std voorvork erin zitten zwart gespoten en die rubbers eraf gehaald;)

    #434796

    hanborkii
    Topic starter
    Berichten: 50

    die van jou is wel mooi geworde ik ga wel ff beetje op marktplaats zoeke

    #434797

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    Thanks:) ,
    ik ben trouwes ook 14 πŸ˜› ..
    maargoed al je gewoon je voorvork rubbers eraf haald en de kroonstukken enzo bijvoorbeeld zwart spuit, kijkt dat al heel anders:)

    #434798

    hanborkii
    Topic starter
    Berichten: 50

    ik heb jammer genoeg geen voorvork met kroonstukken:( dus zal ik iets moete verzinnen ik kan wel wat lassen maar dat word niet egt super denk ik

    #434799

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    ohh zie t nu pas das wel jammer:( heb die voorvork nog nooit gezien op een si :S πŸ˜›

    #434800

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    het is een Si-mix, nieuwer type πŸ˜‰ die vorkjes vind ik maar niks.. liever gewoon het oude type vork erin zetten.

    van een Si’tje is best wat te maken, dus succes :thumb

    #434801

    Juulie
    Bijdrager
    Berichten: 152

    Al een aardig ding, maak er niet een veel voorkomende sprinter van zoals al 10tallen mensen hier op het forum, doe iets speciaals (naar mijn mening) dat zou erg mooi zijn.

    Iniedergeval, suc6 πŸ˜‰

    #434804

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Gewoon maken wat je zelf mooi vind toch?
    Zwart met oranje combi lijkt me wel leuk!
    En is je achterbrug scheef? Op de foto lijkt het wel zo.

    #434805

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    mooie SI valt best wat moois van te maken ik zou wel de 3-spaaks erop houden staan er goed bij:thumb

    GTZ NV

    #434811

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    Leuk om een si-mix om te gaan bouwen πŸ˜‰
    Heb je het oliepomp systeem nog erop zitten/werkende? Of tank je gewoon mengsmering
    Zwart met oranje is wel vet
    Ik heb zelf ook een si-racer gemaakt, hier fotootje [voor meer zie leon ciao’s perso]

    #434812

    hanborkii
    Topic starter
    Berichten: 50

    alles van de mix werkt nog wel maar ik tank gewoon mengsmering en het ziet er leuk uit zo met die verhoogde achterkant bij joun si:P ik heb m’n voetsteuntjes erop en m’n bagage drager eraf maar nu zitter er nog wat ophang punten aan die ik er morgen ofzo af ga slijpen en dan ga ik ook een buis tussen het frame lassen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.