Hallo Vrienden.

Home Forums Algemeen Even voorstellen Hallo Vrienden.

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by hansieb 5 years, 2 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #783319

    Freud
    Topic starter
    Berichten: 19

    Hallo Ik ben Freud,
    Dat is natuurlijk niet mijn echte naam.
    Ik ben 52 jaar, afgestudeerd aan de Protestantse Theologische Universiteit Amsterdam en ben bezig met mijn een 2e studie af te ronden die mijn lust en mijn leven is: Psychologie.

    Nu hoorde ik van deze site waar veel volwassen mensen aan brommertjes sleutelen en dacht dit is een leuk onderwerp voor een scriptie.
    Ik ben zelf geen fan, maar heb een ciao aangeschaft om me meer met jullie verbonden te voelen en te weten te komen wat jullie beweegt en waarom.

    Mijn bedoeling is jullie een tijdje te volgen en te kijken wat jullie zo al doen. En ook zal ik zo nu en dan op jullie stukjes reageren.
    Als je ergens dieper op in wil gaan kan je een pm sturen.
    Ik verheug me er op kennis met jullie te maken op 1 van de toertjes.

    Heb je iets dat je liever prive wil bespreken stuur dan een PM
    #783325

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Welkom Freud  😀

    Wens je een mooie ontdekking reis met veel rij plezier, zo te zien heb je al een goede start gemaakt.
    Die mooie rooie Ciao is zo op het eerste gezicht in goede conditie.      :thumb

    TICKLING BARN
    #783328

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Welkom Freud, zolang je mij maar niet aan een psychische analyse onderwerpt, ben je welkom op onze toertjes…
    Tot dan.

    #783330

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Hoi Freud,

    Ik zou je van harte aanraden om wat field research toe te passen op onze bonte verzameling brommertjes en hun berijders. Mijn conclusie na een aantal jaren intensief observeren is: dat het vooral verbroederd en naast brommeren ook de eetlust opwerkt. Zodoende ook de vele georganiseerde bbq’s na het toeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.