Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
  • #460236

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Updatee..

    de broemmert is (bijna) gestraald het frame 1 velg en nog wat rommel is klaar en nu de rest nog.

    Foto’s:


    hier zat allemaal powdercoating op, maar het is al weer mooi glad geschuurd.

    zoo dat was het weer voor vandaag, tot de volgende UpdateSS(A)

    #460501

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760


    me Broer xD


    Ijzermenie


    het is op de foto, wat licht geworden. het is echt heel anders in het echt

    #461141

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Tijdje niks meer van mij gehoord, maar ik leef nog steeds.

    Het frame van mijn zwarte blauwe Citta is verkocht, en mijn zwart rode citta is voor 75% af, alleen de voorvork er nog inzetten en het blokje van Olaf ontvangen.

    Ik heb een paar dagen lang geworsteld met die voorvork ik kreeg hem niet lekker soepel draaiend, wat blijkt ik heb hele verkeerde moeren etc.. dus die heb ik nu nieuw opgehaal en dus kan ik hem in elkaar zetten:)

    en over het blokje van Olaf:

    Olaf heeft het blok voor koningendag naar mij toe gestuurd maar ik heb nog steeds niks ontvangen, ik heb zo mijn twijfels over tnt post. volgens mij zijn ze het pakket kwijt geraakt. maar als dat zo is stuurt Olaf mij een blokje op zijn kosten, helemaal top toch;)

    ik heb onlangs een si achterbrug gekocht van Edjuh, want mijn kappen waren niet helemaal goed meer, en als je die koopt ben je ook 20 euro kwijt, en daarvoor had ik mijn achterbrug.

    even wat foto’s:

    maar ik ben nog opzoek naar wat leuke details voor op mijn citta, iets op de kappen ofzo? iemand suggesties?

    #439694

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Nou vind ik rood toch mooier dan blauw eventjes gezegd.. Man, misschien word dat mijn plan ook wel van de zomer 😉

    #461162

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    ziet er goed uit, en van die SI acherbrug krijg je zeker geen spijt. rijdt stukken beter van origineel, die trekken al krom als je er naar kijkt.
    rode buitenkabel voor je remmen en misschien rode accenten in de handgrepen een idee?

    groeten

    #461175

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Ja idd, rode buitenkabels die komen als ik geld heb deze kant op.
    en een remhandel is nu nog blauw die moet ook nog gespoten worden.

    Ja klopt Vince, ik vind dat rode ook mooier dan dat blauwe. maar die blauwe was niet goed gespoten.
    ik heb ook al een mooie andere kleur gezien in de winkel, misschien leuk voor een ander project.

    #439924

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    vandaag de voorvork er zelf in gezet, 15minuten werk, en de fietsenmakerkon het niet :loser:

    verder alles gemonteerd, voetstepjes booskijker etc..
    Op de foto staan de booskijker nog niet op. die heb ik later gemonteerd.

    Ik heb erachter gekomen dat de leovince krul niet past i.c.m si brug en een bokstndaard, dus de LeoHM komt erop. ik denk idd dat hij niet meer te redden is, dus ik heb besloten om hem zwart te spuiten.

    De leovince circuit is helemaal kaal, en ziet er als nieuw uit. foto’s komen nog wel.

    alleen nu is het wachten op het blok van Olaf, Het blok is boven water, en ik hoop hem maandag te ontvangen;)

    #461367

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Het eindresultaat…

    en ik heb gisteren een Gilera stickers op mijn framecover geplakt.

    Alleen nog even de Handmade opknappen, en mijn startonderbreker aansluiten.

    Laat mij weten wat jullie ervan vinden.

    #461368

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    ik vind het zadel niet zo mooi ziet er beetje slordig uit..
    en zet je stuur is normaal 😛

    #461369

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    nee zo’n enkel zadel vind ik echt om te kosten echt lelijk gewoon, ik heb het geprobeerd maar het staat echt niet mooi.
    en het stuur tja.. wat kan ik zeggen, ik ben 1,91 meter en nog steeds groeiende dus dit zit lekker comfortabel voor mij.

    #461371

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    oooh 1,91 maar dat valt wel mee.. bij mij hoeft het stuur ook echt niet zo achterlijk naar voren hoor.. zet er ff stepjes/kickstart op ofzo 😛

    en over het zadel deze ziet er al zo doorgezakt uit misschien opvullen/vervangen?

    #461755

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Updatee!!

    vandaag alvast een beetje voorbereid op de tour. ik heb mijn harley opniew hoogglans zwart gespoten en mijn frame een beetje bijgespoten. want er zaten al aardig wat beschadigingen op.

    maar ik denk dat mijn harleyrekje wel van pas zou kunnen komen. i.v.m benzine


    Kijk eens hoe hij shined, veeel blanke lak gebruikt.


    *D

    En mijn handmade is gestraald, ga zaterdag even kijken hoe hij eraan toe is, als hij mooi geworden is ga ik de lasnaden terugbrengen. en als er nog allemaal van die putjes inzitten spuit ik hem gewoon zwart.

    Ik ga er ook vanuit de de HM er met de tour opzit.

    En er komt waarschijnlijk een Polini 50 deze kant op, want ik ben die 50cc std nu wel een beetje zat:P

    Stay Tuned

    #461762

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Mooi cittatje man, maar ik blijf altijd klagen over zo’n bananen zadel (liever een normaal zadeltje ;))

    #461863

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Dankje Hansieb, ik heb nog zo’n normaal zadeltje liggen, kan hem wel even monteren.

    OOk even een Update:

    vandaag heb ik een nieuw 65cc dr evolution cilinder gekocht, thuis gelijk eronder gezet. ik had wat problemen met die koppakkingen die passen op de een of andere manier nooit 100%

    Dus daar maakte ik mij een beetje zorgen over i.v.m valse lucht. dus ik alles op mijn gemak en rustig gemonteerd

    dus ik lopen, starte binnen 2 meter dus helemaal super, er zit nu een sproeier 68 in ik neem geen risico meer met te kleine sproeiers dus lekker mijn grootste erin gedraaid.

    maar toen ging ik rijden, toen hoorde ik kggtrgkigk ik dacht Kaulo!! vastloper ik schrok echt, of ik dacht pakking weggeblazen, dus ik rijd nog naar huis zie ik daar de de handmade van de uitlaatpoort is geschoven, en ik kan hem niet strakker vastdraaien, maar ze zijn allebij 22mm, de volgens mij is mijn nieuw gekochte uitlaatklem van jmpb een beetje crap.

    dus morgen even een nieuwe halen, maar ik wil eigenlijks ook wel even een cc’tje uitproberen, maar hij loopt iig goed, en de gasreactie is een stuk beter als de 50cc.

    Stay tuned for more

    #461866

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    mooie citta! maar enige wat ik geen gezicht vind is dat stuur zo. zit wel mooi strak in de lak :thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 963)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.