GZ: Elektrische start tandwiel

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Elektrische start tandwiel

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door AA-T 5 maanden, 1 week geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker

Robin
    Topic starter

Goedemiddag,
    Ik ben nieuw op dit forum, ben hier terecht gekomen via de gilera citta loverss op Facebook. Zelf heb ik 1 citta en ga ik binnenkort beginnen met een nieuw project. Heb al meerdere citta’s in bezit gehad.  En heb me broer ook aangestoken met het virus. Mijn broer heeft een aantal maanden geleden een citta met elektrische start gekocht. Nu reed hij een paar weken terug, en kwam er geratel uit het blok. Nu zijn we erachter wat  het probleem is. Het tandwiel van de elektrische start. Ik zal een foto toevoegen voor de duidelijkheid.
    Iemand die ons aan dit onderdeel kan helpen?

Edit AA-T: Van 3 berichten 1 bericht gemaakt, foto’s bijgesneden.

lightlord
    Donateur

Dat word een hele opgave omdat dat onderdeel te vinden aangezien dit een Tiffany(fiets) onderdeel is.
    Misschien als je geluk hebt zou je een slakhuis kunnen zoeken van een kickblokje en hopen dat dat asje het zelfde is.

Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi

Jelle
    Moderator

Zo ziet een asje van een kick ronsel eruit, zou mooi zijn als het het zelfde asje is. Maar ben bang van niet.

Heinz
    Bijdrager

Ik zou kijken of er een metaal bewerker in de buurt zit die dit onderdeel kan draaien/frezen.

Robin
    Topic starter

@jelle dat is een goeie tip, heb als het goed is nog een as je liggen. Kan even kijken of die hetzelfde is.

@heinz en anders word het toch opzoek naar een metaal bewerker idd

AA-T
    Sleutelbeheerder

Het is me even niet helemaal duidelijk of dit een “Onderdelen gezocht” topic is, of dat je hier het geknutsel aan de citta gaat bijhouden? Tevens je beginpost en foto’s bewerkt.

Robin
    Topic starter

@AA-T  hoort inderdaad bij onderdelen gezocht. Maar ben nieuw hier en moet nog even alles ondekken hoe het hier werkt en doet.

AA-T
    Sleutelbeheerder

Geen enkel probleem, ik heb hem verplaatst naar onderdelen gezocht :thumb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.