Eerste toelating

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Eerste toelating

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 5 years, 5 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #779361

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Hoi, ik wil mijn Citta laten keuren en vroeg mij af wat er dan als eerste toelating staat. Als er 2018 staat mag ik ermee de stad in, als er bijvoorbeeld 1990 staat dan is het weggegooid geld. Mocht iemand dit recentelijk nog gedaan hebben dan hoor ik het graag. En kent iemand toevallig iemand die een citta heeft die in 2011 of later gekeurd is?

    #779416

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    Er komt 1000% geen 2018 te staan bij eerste toelating.

    #779466

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Ik had een beetje de wetten doorgelezen, het komt er een beetje vaag op neer dat als het bouwjaar niet aantoonbaar is de dag waarop de brommer gekeurd wordt de eerste toelating wordt.

    #779478

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Hoe je het ook went of keert. Je gaat een Citta nooit legaal een milieu zone inkrijgen.
    Anders had iedereen wel zijn of haar brommer of scooter even laten herkeuren om dan weer verder te kunnen.

    #779522

    KillerNoway
    Donateur
    Berichten: 192

    Ik weet het niet zeker of het 100% klopt maarrr….

    Als je nu een citta zonder kenteken met een buis in het midden gelast laat keuren is het zelfbouw. Dus dan kan je je brommer ook een eigen naam geven toch?

    Dan zal de toelating toch ook 2018 moeten zijn neem ik aan.

    Not sure, don’t kill me boys. ;P

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
    #779523

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Als je hem opnieuw laat registreren dan zal hij ook een milieu of uitstoot test ondergaan en dan faalt ie.
    Alles van voor bouwjaar 96 hoeft niet aan die milieu test te voldoen weet ik toevallig. Maar dan zit je weer dat je de milieu zones ook niet in mag.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.