de VC GUMBALL 2015 (1 & 2 aug.)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl de VC GUMBALL 2015 (1 & 2 aug.)

This topic contains 30 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by Jelle 8 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
  • #501435

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    WIE GAAT ERMEE GUMBALLEN? Op 1 en 2 augustus 2015

    We rijden op zaterdagochtend VROEG! weg uit Alkmaar en zijn dan in de middag als alles goed gaat in Groningen, daar gaan we gezellig even kijken bij de VESPA-CIAO.NL meeting, waarna we met z’n allen gaan BBQ’en en overnachten we daar dan ook en gaan op zondagochtend weer terug richting Alkmaar!

    Dit is echt de beste en meest geweldige toer in het jaar voor mensen die van doorrijden houden…

    Als er (niet te veel) mensen van ver komen en willen meerijden, dan kun je bij mij een tentje neerzetten om te overnachten van vrijdag op zaterdag. (alleen mijn vrouw wil geen “vreemden” snachts in ons huis). Dus voor de toilet moet ik dan nog iets vinden, uiteraard wil ik geen gezeik in mijn tuin hebben…

    We rijden op zaterdag (1aug.) ochtend vroeg (7:00 uur vanuit Alkmaar of Egmond) heen en op zondagochtend gaan we rond een uur of 11 weer richting Alkmaar

    Let op dit is een doorrijd toer, dus niet geschikt voor de tragere setups, min. 75 km/u
    We rijden met een maximaal aantal van 6 personen, dit om oponthoud te voorkomen…
    Bij minder dan 3 aanmeldingen, gaat de Gumball niet door.

    Wie rijden er mee met de GUMBALL:
    1- Jelle
    2- Billy
    3- VespaAvanti
    4- DarkMagician6
    5-
    6-
    7-
    8-
    9-

    Gumball 2007:

    #526925

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik weet niet hoe mijn reis schema er tegen die tijd uit ziet, maar anders wil ik bij Leeuwarden wel aansteken.

    #526923

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Hoe bedoel je, je reis schema?

    #526919

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Of jullie aankomst hier in Leeuwarden wat matched met de tijd dat ik die kant op ga.

    #526865

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Jaja hij moet er weer komen dus aanmeldingen gewenst:D

    Lekker dagje knallen met Groningen als doel. Heb nu zelf 4x de rit naar groningen gereden waarvan 3x met de gummbal en hij verveelt absoluut niet.

    Hopelijk wordt er nog een contra-gumball georganiseerd door iemand anders.:thumb

    #514512

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik zie dit mischien wel zitten.
    Ik hoop tegem die tijd Jordy weer wat wakker te maken, dan lijkt het mij wel wat om vrijdag van Nederweert naar Alkmaar te rijden, en dan zaterdag naar Groningen.
    Zondag zie ik dan wel weer hoe ik in Nederweert kom.
    Ik laat hier nog wat over weten!

    #528296

    #RIDINGSOLO

    Lijkt me wel leuk zo een rit! Alleen effe kijken of Guido ook mee mag en wilt. Hij is niet zo van de snelheid. 😀

    #528298

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    VespaAvanti :
    Ik zie dit mischien wel zitten.
    Ik hoop tegem die tijd Jordy weer wat wakker te maken, dan lijkt het mij wel wat om vrijdag van Nederweert naar Alkmaar te rijden, en dan zaterdag naar Groningen.
    Zondag zie ik dan wel weer hoe ik in Nederweert kom.
    Ik laat hier nog wat over weten!

    Mocht je dit plan doorzetten dan haak ik halverwege aan, ik start dan rond utrecht.

    #528300

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik heb Jordy hier nog niet duidelijk over gesproken, maar dat komt vast goed, zodra ik meer weet meld ik mij:thumb

    #528302

    #RIDINGSOLO

    Hoe graag ik ook zou willen, gaat t m denk ik niet worden. Guido moet werken.
    En alleen is maar alleen!
    🙁

    #528306

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Je forumnaam is toch duidelijk ”RIDINGSOLO”, dus het kan wel;)

    #528401

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Kom op tour liefhebbers. Er staan er nog maar 2 op de lijst. Rijd mee op deze vc-pelgrimsroute=)

    #528402

    #RIDINGSOLO

    @vespaAvanti ik heb daar idd niks op terug te zeggen 🙈

    #528403

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Verder is de overnachting voor de Vespa Ciao Meeting in Groningen gratis! Er is slaapplek genoeg, dus neem je slaapzak en slaapmat mee!

    #528670

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5745

    Over 1,5 week is de gumball en de meeting alweer…

    We vertrekken sochtends uiterlijk om half 8 ochtends vanuit Egmond-Binnen en rijden dan bijna het hele stuk naar Groningen volgas met een minimale snelheid van 75 km/u om daar als het goed is 6 a 7 uur later gezellig op de meeting aan te komen…

    Wie o wie rijden er mee met de Gumball?
    -Jelle
    -Billy
    -VespaAvanti
    en?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.