‘Ciao project’ Kevinwol

Home Forums Perso’s Projecten ‘Ciao project’ Kevinwol

This topic contains 269 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by Kevinwol 13 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 270)
  • Gebruiker
  • #434384

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    nice :thumb๐Ÿ˜€

    #434454

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    nou… vandaag onderweg naar school. ik rijd over het fietspad. kom er een auto een kruising over die verleend mij geen voorang. dus boem! en nu mijn brommer kapot:S hier een aantal foto’s. mijn frame is ook krom. want mijn achter wiel zit er scheef in. en met kappen er af is duidenlijk zichtbaar dat de achterbrug scheef is. mijn stepje is kapot,stuur krom, stangvan pakjesdrager krom, rem hevel kapot,kleren kapot en ik een aantal schaafwonden en nog ongetwijveld nog wel een aantel dingen. gelukkig ben ik niet schuldig. mijn brommer gaat zo naar een dealer toe en word op de kosten van automobilist gemaakt. ik moet nog zien hoe het met het frame zal aflopen..

    op de foto’s lijkt het minder erg dan in het echt.

    #434455

    Smoothrat050
    Bijdrager
    Berichten: 123

    Dat word denk ik een nieuw frame als je achterbrug krom is op het terug te trkkenn is ook niet het verstandigst dan word die alleen maar slapper

    #434519

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    hij is totallos verklaard. morgen komt de verzekernings aggent onderhandelen met de plaatselijke dealer.hopen dat ik redenlijk wat geld krijg en dat het kenteken er op blijft zitten.

    #434520

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    vriend van mij had ook zen brommer totall loss verklaard gekregen. heeft toen 350 euro terug gekregen ๐Ÿ˜€

    #434521

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    en er is niks van gezegd dat jij opgevoerd reed, met de
    <— daarstaande setup en ik zie een snorkenteken ๐Ÿ˜ฎ
    Ging het hard?

    #434523

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    Zet er ff een city power op anders…
    Trek je de massa eraf en dan loopt ie niet meer maar ziet hij er standaard uit.

    #434524

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    verkoop je het speedblokje nu ook?

    vario?

    of anders die lc blokje ? ๐Ÿ˜›

    holla at me

    #434525

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    ja ik hoop dat ik iets meer krijg. om dat de dealer zegt dat de dag waarde 700 was.:D

    ik reed net 40 ofzo. en de auto 50. en nee ze kijken niet of hij opgevoerd is. alleen als ik de aanrijding veroorzaakt had dan keken ze er na.

    en tuurlijk houd ik het blokje!:D:D:P die komt onder mijn nieuwe frame

    #434533

    MHR
    Bijdrager
    Berichten: 327

    zie ik dat nou verkeerd of zitten de slangen van je waterkoeling verkeerd om?

    #434534

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    klopt ๐Ÿ˜‰

    kevinwol :
    en nee ze kijken niet of hij opgevoerd is. alleen als ik de aanrijding veroorzaakt had dan keken ze er na.

    dit is ook lekker, als ik met m’n auto een brommer/scooterrijder aanrij, die bijvoorbeeld van links kwam en ik dus voorrang had moeten verlenen, is dat natuurlijk mijn schuld.
    maar als die brommer/scooter met 70-80 of meer km/h aan kwam rijden, kan ik hem toch nooit op tijd zien (hier in het dorp bijvoorbeeld) ? dan vind ik toch dat de schuld op z’n minst gedeeltelijk bij de brommmer/scooterrijder ligt.

    maargoed, omdat jij niet hard reed op dat moment, hoeven ze er ook niet naar te kijken natuurlijk

    #434537

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    met zo’n setup geloof ik niet dat je 30 gaat rijden hoor..:con

    wel lullig, maar kan je nu wel een ciao frame nemen:P

    #434538

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    @ MHR. ja klopt ze zitten verkeerd om. ik heb hem zo gekocht en zou dit weekend de slangen verwisselen.

    @fons. de beste man zij ook dat ik me aan de regels houd en hij niet. hij zij jij reed lekker rustig en ik keek niet goed uit. ik denk als hij melding bij de verzekerning had gemaakt dat ik te hard reed dat ze het dan wel gingen controleren.

    @diac. nee dat rijd ik ook niet:P maar deze keer wel omdat er veel scholieren voor mij fietsten:P

    vanavond krijg ik waarschijnlijk te horen hoeveel geld ik krijg. en of het kenteken op de brommer blijft.

    #434550

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    ik ben net bij de dealer geweest. en die heeft al met de verzekerings agent gepraat. en ik krijg 500euro!:D
    hij zij ook tegen mij dat ik hem zo weer kon recht buigen. hij is een heel klein beetje krom. dus ik ga er dit weekend naar kijken. en recht maken. en mischien een stripje langs de achterbrug lassen. dus 500 euro mooi mee genomen!

    #434616

    Kevinwol
    Topic starter
    Berichten: 307

    ik ben vandaag ff bezig geweest met een blokje hout en een rubberten hamer. en hebt het frame al weer zo goed als recht. ik ga morgen nog ff bezig en dan is hij weer klaar! ik heb een blokje hout op de stang van het zadel naar de achterbrug gezet. en toen met een rubberen hamer er op geslagen. na een dik uur bezig. was ik al een heel eind. hij is nu al bijna klaar!:D

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 270)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.