Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

This topic contains 4,597 reacties, has 321 deelnemers, and was last updated by Docs 6 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
  • #26619

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Edjuh :
    Ow nou gesjellig!

    Dat zal wel knsm of java eiland zijn(ligt aan elkaar), daar ga ik vaak zwemmen, is best lekkerrrrr.

    Je hebt ook nog ijburg, daar is zelfs een ‘strand’, maar dat is op dit soort dagen pleuris druk(zo’n stad en een ministrandje).

    Klinkt wel patserig trouwens, een appartement op een eiland in amsterdam:D Maar als ik jou was zou ik daar wel eens gaan zitten!

    Haha jah me pa werkt bij

    Audio-pro zaak die professionele audio levert voor theaters enzo noem maarop.

    Best leuk 🙂 gratis kaarten voor concerten enzo tis wel heel wat anders dan de EXPERT zaak die hij eerst bezat. Als het maar leuk is 😀

    #26620

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Vandaag was ik gaan zwemmen(knsm eiland) was erg lekker, maar toen ik terug kwam zag ik dat mn freewheel er af was gelopen:o, deed al een beetje raar in de bocht.

    Nou ja, ik ga denk ik blok er af halen zodat ik de autisa kan bewerken, kijken of het nog wat wordt want hij is me nu te zwakjes.

    #26621

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    mijn freewheel gaat er ook vaak af, en het is getapt linksdraat met een gewone moer (dop 22 :D)

    maar dat komt ook door hard rijden/trillen en wheely’s 😛

    #26622

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    freewheel:???

    #26623

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    het fietstandwiel dat zit op je achterwiel aan de uitlaatkant:)

    #26624

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jacky :
    freewheel:???

    …… moer achter bij je wiel die het wiel zeg maar vastzet aan de kant van je ketting.

    Funny edjuh was het water een beetje warm enzo?>

    Ik heb aan de witbier gezeten wel relax opa was jarig lekker biery! pa zei al jah dinsdag ga ik naar de dam voetbal kijken je kan wel mee, ja… tis wel goed dan ga jij controleren zeker hoe ik bier drink.

    #26625

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Whahah want dan is het mis 😛 en dat vind ons hansje niet leuk 😉

    #26626

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Lekker streaken 🙂 toffe shit

    http://www.totallycrap.com/media/streakers/

    #26628

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    De dam? Ik wist niet dat je daar voetbal kan kijken, lijkt me ook niks met al die oranje imbecielen:) Of bedoel je niet in amsterdam?

    Het water was lekker, niet warm maar lekker verfrissend;)

    Ik heb trouwens net 2 boosterpoortjes in mn athena geboord en gedremeld(moet nog afwerken), ik zet de fotos wel in het vespafototopic.

    #26629

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Edjuh :
    De dam? Ik wist niet dat je daar voetbal kan kijken, lijkt me ook niks met al die oranje imbecielen:) Of bedoel je niet in amsterdam?

    Het water was lekker, niet warm maar lekker verfrissend;)

    Ik heb trouwens net 2 boosterpoortjes in mn athena geboord en gedremeld(moet nog afwerken), ik zet de fotos wel in het vespafototopic.

    De dam of leidsche plein ofzo naja me pa zit er nog 4 maand dus ik ga zeker bij je langshoppen edjuh 🙂

    #26630

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    HAHAHAH wat een stomme shit als je nog ff wilt lachen vandaag 😀 echt wat een domme chinezen.

    http://www.vkmag.com/magazine/comments/7702/

    #26632

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Vet spel 🙂 van achmea reclame echt tof 😀

    http://actie.centraalbeheer.nl/commercialgame/caluccigame.htm

    #26634

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    die filmpje van die chinezen is zow lol vooral op het laats als ze gelanceerd worde:lol

    #26635

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    cittatuner :
    die filmpje van die chinezen is zow lol vooral op het laats als ze gelanceerd worde:lol

    Ik heb krom gelegen samen met een maat 🙂 jezus ze schrokken zich kapot.

    #26636

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik zag op www.pinasco.nl een 43mm cilinder staan??? Raar, maar het zou wel mooi zijn een 43mm alu-tje, helemaal als ze er eindelijk eens boosterpoortjes in maakten:con

    En jammer dat je ze daar (nog) niet rechtstreeks kan bestellen, maar kan elke dealer daar bestellen vraag ik me af/ Want ik kan nog wel een vliegwiel van hun gebruiken.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 4,598)

Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.