Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

This topic contains 4,597 reacties, has 321 deelnemers, and was last updated by Docs 6 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
  • #24068

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535

    Ok jongens ik maak hier ff een chat topic aan. Heb je een leuke stelling of een leuk verhaal een politieke discussi (yeah right :P) etc.. gooi het hier in 🙂

    Ik begin maar eens :P.. ik weet niet wtf (who the f*ck) het gezegd heeft maar CRAP. Ik ben net 3 kwartier bezig geweest mijn malossi blok af te stellen ofzo en de bougie is nou al koffiebruin?? Wtf wat is er nou zo moeilijk aan :O. Mss dat ik geluk heb gehad dat er al een goede sproeier in zat. Moet echter niet gaan voorlopen op de zaken.. want mijn koppeling slipt als de neten.. ik kan niet boven de 45 uit komen… dan is het net een fucking vario.. alleen komik dan NIET vooruit :P.

    Dus daaf nou snap ik meteen wat je bedoelde toen je zei “Je meot er niet te strakke trekveren in doen”…

    ff kijken wat ik daar op ga verzinnen 😛

    #26580

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    daar hebben we de chatbox voor coen 😉 het is hier niet het cittaforum;)

    #26581

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    November Rain :
    Ok jongens ik maak hier ff een chat topic aan. Heb je een leuke stelling of een leuk verhaal een politieke discussi (yeah right :P) etc.. gooi het hier in 🙂

    Ik begin maar eens :P.. ik weet niet wtf (who the f*ck) het gezegd heeft maar CRAP. Ik ben net 3 kwartier bezig geweest mijn malossi blok af te stellen ofzo en de bougie is nou al koffiebruin?? Wtf wat is er nou zo moeilijk aan :O. Mss dat ik geluk heb gehad dat er al een goede sproeier in zat. Moet echter niet gaan voorlopen op de zaken.. want mijn koppeling slipt als de neten.. ik kan niet boven de 45 uit komen… dan is het net een fucking vario.. alleen komik dan NIET vooruit :P.

    Dus daaf nou snap ik meteen wat je bedoelde toen je zei “Je meot er niet te strakke trekveren in doen”…

    ff kijken wat ik daar op ga verzinnen 😛

    david heeft al een hele hoop voor je gedaan hoor…

    Als je geeneens weet in welke maten je ong zit ben je wel langer als 45 minuutjes bezig…!

    #26582

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Hoezo kan je niet boven de 45 uitkomen?

    #26583

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535

    Edjuh :
    Hoezo kan je niet boven de 45 uitkomen?

    slippende v snaar…

    maar ik rij net 10km heen en 10 terug.. naar en van bromboer. En nou heb ik zeker wel 70 gehaadl hij slipte een stuk minder… :S… noujah wel brutus 😀 want ik rij nou net zo hard met mijn 60cc alleen nou hou ik nog halfgas over :D. Dus ff die vsnaar fixen en achterklok 😛 en de koudste bougie van bosch erin. Dan nog ff paar maten grotere sproeiers 🙂 het feest kan beginne 😛

    #26584

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535

    timschilders :
    daar hebben we de chatbox voor coen 😉 het is hier niet het cittaforum;)

    ojwah dan kan je lekker tegen je eigen lullen… :O

    mijn stelling:

    de chatbox van de site is een flop :O

    november rain a.k.a. slobodan malossivic 😛

    #26585

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    groots succes…
    die 5x dat ik binnen ben gegaan was alleen hansieb der…en dat is ook alleen omdat er gewoon iemand standaart aanwezig moet zijn omdat…dan de eerste die binnen kwam speciale rechten kreeg ofziets tog?
    naja

    tis idd een flop!
    zonde, want ut idee zou wel leuk zijn…kon je miss ook meteen antwoorden krijgen op bepaalde vragen!

    #26586

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535
    #26588

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ties :
    groots succes…
    die 5x dat ik binnen ben gegaan was alleen hansieb der…en dat is ook alleen omdat er gewoon iemand standaart aanwezig moet zijn omdat…dan de eerste die binnen kwam speciale rechten kreeg ofziets tog?
    naja

    tis idd een flop!
    zonde, want ut idee zou wel leuk zijn…kon je miss ook meteen antwoorden krijgen op bepaalde vragen!

    Tis een flop dat niemand er aan mee werkt, maar meestal idle ik en de soms pik ik wat op dat iemand wat zegt 🙂 dan reageer ik. Ik kan ook niet een beetje in me eentje in die chatbox gaan zitten dat heeft natuurlijk geen fcking nut.

    #26589

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535

    hansieb :

    Ties :
    groots succes…
    die 5x dat ik binnen ben gegaan was alleen hansieb der…en dat is ook alleen omdat er gewoon iemand standaart aanwezig moet zijn omdat…dan de eerste die binnen kwam speciale rechten kreeg ofziets tog?
    naja

    tis idd een flop!
    zonde, want ut idee zou wel leuk zijn…kon je miss ook meteen antwoorden krijgen op bepaalde vragen!

    Tis een flop dat niemand er aan mee werkt, maar meestal idle ik en de soms pik ik wat op dat iemand wat zegt 🙂 dan reageer ik. Ik kan ook niet een beetje in me eentje in die chatbox gaan zitten dat heeft natuurlijk geen fcking nut.

    idd ik ben er de eerste week ook wat geweest maar je zit er alleen maar voor piet snot :O

    #26590

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Nu zitten we er met z’n 2en dus join the club 😛

    #26591

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    haha lachen topic:P denk dat niemand gebruik maakt van de chat ruimte of wel:P?

    #26592

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    November Rain :
    http://www.amt.nl/movies/asp/mov_id/307/moc_id/14/rubriek/Onderstel/tZoekenMoviesWoord//index.html#antwoord

    jos! check deze 🙂 weer mooi systeempje 🙂

    hey die hebben wij ook 😀 vette film nog nooit in actie gezien 😛

    #26593

    November Rain
    Topic starter
    Berichten: 535

    is idd een slim systeempje 🙂

    man frickin’ hell… ik heb nou de koudste bougie van bosch erin nou wil ie echt fukcing moeiljik starten 🙁 eerst eens ff wat zien te fixen op die choke en ik heb al een idee 😀

    #26603

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Omdat er de laatste tijd wel weer wat veel offtopic is hehe :bier doe der zelf ook aan mee moeten we maar weer wat meer in het chat topic flikkeren.

    Twee geweldige nummers 🙂

    Geluid vol open en voel de bass!!!!

    Tis wel hardcore maarja 🙂 das ook de beste shit! moet je na dat gezang horen echt bruut!
    Titel: 211-j_maican_ravers-dj_mc_producer.mp3
    Click here to watch Jmaican-ravers

    112-dj_mad_dog_-_disorder.mp3
    Click here to watch Dj-mad-dog

    Om het geheel ook nog ff af te maken blijkbaar heeft iemand deze vette foto gemaakt wel bij ons thuis hoor 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 4,598)

Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.