Home › Forums › Mening & ervaring › Bougies › Champion
This topic contains 21 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by daanbanaan 12 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
20 augustus 2004 om 13:19 #148908
Heb je ervaringen met Champion Bougies? Post ze hier.
21 augustus 2004 om 10:04 #149521erg goede bougies al rijden er niet zoveel mensen mee.
op de sneller kitjes had ik volgens mij de l86c
en op de std 50cctjes de p86m
gewoon vergelijkbaar kwa kwaliteit met de andere merken.Gr,
Marcel
31 augustus 2004 om 17:17 #149526vespaman :
erg goede bougies al rijden er niet zoveel mensen mee.
op de sneller kitjes had ik volgens mij de l86c
en op de std 50cctjes de p86m
gewoon vergelijkbaar kwa kwaliteit met de andere merken.Gr,
Marcel
koet jouw vespa wel goed met z’n polini kop of heb je hem passent gemaakt. ik moest dat wel met mijn deps anders kon die hogedruk kop er nie op
ik heb een denso w27 bougi
alleen als mijn vespa warm is krijg ik hem moeilijk aan en moet ik volgas geven en dan blijft ie ff pruttelen en komt dan op toeren weet iemand wat dit kan zijn?
31 augustus 2004 om 22:21 #149527te grote sproeier, maar in vervolg aub dit soort vragen in een andere rubriek zetten waar ze horen.
7 januari 2005 om 15:56 #149531heb verschillende bougies kappot gereden(ngk) en zelfs een splitfire bougie.. kheb nou een champion en die is perfect
7 januari 2005 om 18:00 #149532jah, ik heb ook tijdje problemen gehad met men bougie.. stomme standaard prullen :p heb er nu iets anders in geduwt.. loopt nu wel beter, maar geen id wat voor merk het is.
9 februari 2005 om 22:48 #149533hey
moet je voor een 80cc deps een andere bougie hebben?
dan een 50cc?9 februari 2005 om 23:01 #149534dat zeker ja, ik denk een NGK B8HS
9 februari 2005 om 23:44 #149535daar is dit topic niet voor.
maak in het vervolg je eigen topic aan!!!! zoals frenkie al zei;)
ff regels lezen jongens.3 mei 2007 om 10:55 #149591champion perfeckt rijd er al 3 jaar met de zelfde en ngk na 10 km kapoet
3 mei 2007 om 10:57 #149593heb ook hetzelfde al ” de papkarre”
ngk om de 2 dagen nieuwe kopen.
ik rij nu al zeker een half jaar met dezelfde champion bougie en geen probleem gehad.
welke verschillende champion bougies zijn er eigenlijk? want volgens mij is die van mij nog steeds iets te warm3 mei 2007 om 11:52 #149595Stel jij je puntenafstand dan wel goed in? NGK’s staan std op 0.9 terwijl ze op 0.6 horen te staan! Mischien gaan ze daarom telkens kapot 😉 (na 10km begint er wat roet op de punten te komen en kan het zijn dat je ontsteking niet meer zo’n grote afstand kan overbruggen)
Mischien staan ze bij Champion std op 0.6mm en gaan ze daarom lang mee. Pak dus eens een oude NGK bougie die kapot is en tik met een hamer de puntjes wat dichter bij elkaar !;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 mei 2007 om 12:58 #149598ok bedankt voor de tip arvidw
14 augustus 2008 om 02:02 #149489Stel jij je puntenafstand dan wel goed in? NGK’s staan std op 0.9 terwijl ze op 0.6 horen te staan! Mischien gaan ze daarom telkens kapot (na 10km begint er wat roet op de punten te komen en kan het zijn dat je ontsteking niet meer zo’n grote afstand kan overbruggen)
Mischien staan ze bij Champion std op 0.6mm en gaan ze daarom lang mee. Pak dus eens een oude NGK bougie die kapot is en tik met een hamer de puntjes wat dichter bij elkaar !
Wat jij beweerd, betekend dat je alle NGK’s elektroden korter moet afstellen? Standaard frabrieks af niet goed dus?
Kan het ook zijn dat de Champion’s anders zijn gecontrueerd?Heeft iemand met het verkorten van de elektroden van NGK’s daar ervaring mee?
14 augustus 2008 om 07:31 #149490Ja, hamertje tik:P En dan kijken of je nagel er net tussen kan(niet je teennagel).
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.